کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

FIVB پول‌های بلوکه‌شده ایران را آزاد میکند

18 دی 1392 ساعت 11:23

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه صدا و سیما به زودی بدهی خود را به فدراسیون جهانی والیبال پرداخت می‌کند تاکید کرد: با پرداخت این پول FIVB مطالبات ایران را از بلوکه شدن خارج می‌کند.


به گزارش جهان، محمود افشاردوست در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت پاداش‌های ایران به خاطر حضور در لیگ جهانی و جام قهرمانان قاره‌ها خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی برای حضور تیم‌ها در لیگ جهانی مبلغی را به آنها پرداخت می‌کند و هر بازی که انجام می‌گیرد پاداش خاص خود را دارد.

وی همچنین گفت: فدراسیون جهانی برای هر برد یک پاداش ویژه تعیین کرده است و حتی تیم‌ها در صورت باخت نیز مبلغی را دریافت می‌کنند. ضمن اینکه صعود به مرحله نهایی هم پاداش جداگانه‌ای برای تیم‌های حاضر به دنبال دارد که FIVB آن را به تیم ها پرداخت می‌کند.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که در لیگ جهانی ۲۰۱۳ از سوی فدراسیون جهانی چه مبلغی به ایران تعلق گرفته است، عنوان کرد: رقم دقیق آن را نمی‌دانم ولی مبلغی به ایران تعلق گرفته که البته FIVB آن را بلوکه کرده است و تا زمانی که صدا و سیمای ایران بدهی خود را به خاطر حق پخش تلویزیونی پرداخت نکند فدراسیون جهانی هم پول ایران را نمی‌پردازد.

افشاردوست در این باره افزود: صدا و سیمای ایران باید مبلغ ۲۵۰ هزار دلار را بابت حق پخش پرداخت کند که بر اساس آخرین اخباری که دریافت کرده‌ایم این مبلغ تامین شده و به زودی در اختیار فدراسیون جهانی قرار می‌گیرد که بلافاصله پس از آن هم FIVB مطالبات فدراسیون ایران را پرداخت خواهد کرد.

وی همچنین به پاداش ۱۰ هزار دلاری فرهاد ظریف در رقابتهای جام قهرمانان قاره‌ها اشاره کرد و گفت: فدراسیون جهانی حتی جایزه شخصی او را به عنوان بهترین لیبروی مسابقات پرداخت نکرد و جلوی آن را گرفت و بعد از اینکه پول حق پخش تلویزیونی پرداخت شود ظریف هم به جایزه خود می‌رسد.


کد مطلب: 336156

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/336156/fivb-پول-های-بلوکه-شده-ایران-آزاد-میکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com