کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سبزها تماشاگر ویژه بازی ایران و سنگاپور

16 دی 1388 ساعت 16:50


تيم‌هاي ملي ايران و سنگاپور عصر چهرشنبه در مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي 2011 آسيا در ورزشگاه ملي سنگاپور به مصاف هم رفتند.

به گزارش جهان، قبل از شروع مسابقه تيم ملي فوتبال سنگاپور، تعدادي از تماشاگران ايراني با در دست داشتن پرچم‌هاي سبز رنگ و در حمايت از ميرحسين موسوي به ورزشگاه آمدند كه همين موضوع واكنش مسئولان ايراني را در پي داشت. 

مهدي تاج، نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در اين زمينه گفت: ما به محض ورود با اين افراد برخورد كرديم، اما اين تعداد تماشاگران با برنامه ريزي قبلي بليت ها را تهيه كرده اند و حالا در ميان تماشاگران سنگاپور در ورزشگاه نشسته اند. 

علاوه بر درگيري فيزيكي مسئولان، تعدادي از ليدرهاي ايراني كه از تهران عازم مسابقات شده اند نيز با سبزها درگير شدند، اما سرانجام آنها در ورزشگاه مستقر شدند. 

حضور افراد بی حجاب و با پوشش نامناسب در ورزشگاه و پخش شدن تصاويرشان از تلويزيون سنگاپور در هنگام پخش سرود ملي ايران باعث شد كه براي لحظاتي برنامه قطع شده و سرود ملي ايران از تلويزيون ايران پخش نشود. 

يكي از ليدرهاي ايراني كه در ورزشگاه حضور دارد در اين زمينه به خبرنگار ما گفت: بيش از 200 دانشجوي ايراني كه در مالزي تحصيل مي كنند از روز گذشته وارد سنگاپور شدند و بيشتر كساني كه امروز با پرچم هاي سبز وارد ورزشگاه شدند دانشجو هستند. 

وي ادامه داد: ما قبل از سفر به سنگاپور براي تبليغات بيشتر پرچم هاي كشورمان را به خود به اينجا آورديم،‌اما آنها هرگز حاضر نشدند كه اين پرچم ها را از ما بگيرند و با پرچم سبز وارد ورزشگاه شدند. 

گفتنی است در انتخابات گذشته در میان کشورهای خارجی رای میرحسین موسوی در مالزی از سایر رقبای خود بیشتر بود.

لازم به ذکر است، در دانشگاه مالزی 810 رای برای مهندس موسوی، 94 رای برای احمدی نژاد، 63 رای برای کروبی و 24 رای برای رضایی به صندوق ریخته شده بود.


کد مطلب: 88033

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/88033/سبزها-تماشاگر-ویژه-بازی-ایران-سنگاپور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com