کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نامزدي سيد‌ حسن خميني براي انتخابات رياست جمهوري

6 ارديبهشت 1390 ساعت 12:45

حجت الاسلام والمسلمين سيد‌ حسن خميني فرزند يادگار امام(ره) رسما در جمع تعدادي از اعضاي مجمع روحانيون مبارز، نامزدي خود را براي انتخابات يازدهم رياست جمهوري اعلام كرد.


به گزارش جهان سايت تازه تاسيس ظاهرا نزديك به جريان آقاي ميم با خبر شد:
سید حسن حمینی با تحليل شرايط موجود و آينده گفت: من ۳۰ ميليون راي دارم. نخبگان مرا جزو اصلاح‏طلبان و مردم به دليل ارتباط با خانواده امام (ره)، فراجناحي مي‏دانند.

بر اساس اين گزارش سيد محمد خاتمي پيشنهادات خود را در مورد كانديداتوري حجت الاسلام والمسلمين سيد‌حسن خميني را ابراز داشت و گفت: شما بايد يك فرايند را طي كنيد كه اين فرايند در عرصه سياسي از انتخابات مجلس نهم آغاز مي‏شود. شما در اين انتخابات سرليست اصلاح‏طلبان خواهيد بود و با راي بالايي كه قطعا مي‌آوريد مدتي به عنوان رئيس مجلس مطرح خواهيد بود و بعد از آن بستر براي حضور شما در انتخابات رياست جمهوري آماده مي‏شود.

وي افزود: علاوه بر ظرفيت رياست مجلس، شما در جايگاه فعلي به خوبي مي‏توانيد از تريبون‏هاي مختلف مثل نمازجمعه، صداوسيما و.. استفاده كنيد.

وي اضافه كرده است: جنابعالي بايد از هر عرصه‏اي جهت حضور اجتماعي بهره‏مند شويد و چهره به چهره با جوانان مخصوصا دانشجويان ارتباط بگيريد وشركت در سفرهاي استاني، كنگره شهيدان و.. را موضوع جدي بدانيد.


کد مطلب: 164238

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/164238/نامزدي-سيد-حسن-خميني-براي-انتخابات-رياست-جمهوري

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com