کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فردا تکرار پروژه " نوری و مهاجرانی "

25 تير 1388 ساعت 15:56


سجاد صفار هرندی در وبلاگ «خصوصی نیست...» نوشته است: جمعه اين هفته تهران نيستم ولي اگر بودم مثل همه رفقا حتماً به نماز جمعه مي رفتم مدت هاست که نماز جمعه هاي به امامت آقاي هاشمي را شرکت نکرده ام ولي اين بار ماجرا متفاوت است.

جمعه اين هفته تهران نيستم ولي اگر بودم مثل همه رفقا حتماً به نماز جمعه مي رفتم. مدتهاست که نماز جمعه هاي به امامت آقاي هاشمي را شرکت نکرده ام ولي اين بار ماجرا متفاوت است. مي دانم که در اين چند روز بحث داغ محافل و گعده هاي بر و بچه هاي حزب اللهي همين موضوع و مهم تر از آن احتمالات مختلف و شعارها و حضور موسوي و خاتمي خواهد بود.

اگر موسوي و خاتمي به نماز جمعه بيايند شک نکنيد که براي تکرار ماجراي فحش و کتک خوردن عبدالله نوري و مهاجراني در تابستان 77 آمده اند و وقتي که به اين نيت آمده اند معلوم است که اين اتفاق نبايد بيفتد! همچنان که با شعار هاي تند و غير عقلاني نبايد فرصت مظلوم نمايي و خود بهشتي بيني (!) به کسي داده شود. حتي اگر محتواي خطبه ها بد بود که بعيد است نباشد!!

فقط به نظرم دو اتفاق لازم است بيافتد. اول اينکه در صورت حضور نماز اولي ها (بر وزن رأي اولي ها! ) هر گونه لودگي و خود شيريني بايد در ميان موج خروش حزب الله مضمحل و منحل شود. دوم اينکه همان شعار هاي هميشگي بايد به گونه اي ادا شود که معناي اصيل و حقيقي اش بيش از پيش مفهوم شود. اين هفته در نماز جمعه شعار هايي که عمري است سر مي دهيم و مشت هايي که عمري است بر سقف آسمان مي کوبيم معنادار تر از هميشه است. ما اهل کوفه نيستيم ...

درباره اعاده نماز هم نمي دانم بحث فقهي و رساله اي اش چيست. اگر دلي باشد که به دل خودتان مربوط است. به نظر من که لازم نيست!! نه هيچ کدام از ما خاک پاي قنبر، غلام حيدر کرّار (ع) مي شويم و نه آن ديگران در بدکاري و بدعهدي به گرد پاي پادو هاي دشمنان فاطم? زهرا (س) مي رسند ... تا به حال نشنيده ام که مولا رکعتي از نماز هاي آن بيست و پنج سال را اعاده کرده باشد! والله عالم.


کد مطلب: 57289

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/57289/فردا-تکرار-پروژه-نوری-مهاجرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com