کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف حجاب در دانشگاه آزاد رودهن

26 خرداد 1389 ساعت 17:02

پوشيدن لباس هاي چسبان و مانتوهاي آستين كوتاه از سوي دختران دانشجو و همچنين آرايش دانشجويان پسر و لباس هايي بر خلاف حداقل هاي ممكن، فضاي دانشگاه آزاد واحد رودهن را به صورت نامطلوبي تبديل كرده است.



با وجود سنگ اندازي بعضي سياسيون در خصوص ارتقاي وضعيت حجاب و خروج از وضعيت كنوني هر روز بايد منتظر خبري جديد درباره بي حجابي باشيم.

خبرنامه دانشجويان ايران مدعی شد: متأسفانه وضعيت حجاب در دانشگاه آزاد بر خلاف صفت اسلامي كه يدك مي كشد، بسيار اسف بار تر از وضعيت حجاب در دانشگاه هاي دولتي است.

به طور مثال در روز 20 خرداد يكي از دانشجويان دختر در دانشگاه آزاد واحد رودهن به صورت علني اقدام به درآوردن مانتو خود كرده و با لباسي خارج از عرف و شرع اقدام به حضور در سطح دانشگاه مي كند. اما اين رفتار غير دانشجويي فرد مذكور با هيچ تذكر و برخوردي از سوي مسؤولان حراست رو به رو نشده است.

قابل ذكر است دانشجوي نامبرده كه مچ بند سبز بر دست داشته پس از مدتي مانتوي خود را به تن كرده و در بين تشويق تعدادي از دانشجويان اقدام به ترك محل كرده است.

نکته جالب اینكه مورد مذكور تنها يك نمونه از فضاي كلي دانشگاه آزاد واحد رودهن مي باشد. پوشيدن لباس هاي چسبان و مانتوهاي آستين كوتاه از سوي دختران دانشجو و همچنين آرايش دانشجويان پسر و لباس هايي بر خلاف حداقل هاي ممكن، فضاي دانشگاه آزاد واحد رودهن را به وضعیت نامطلوبي تبديل كرده است.

البته اين ها نمونه كوچكي از وضعيت تلخ حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد است. به طور مثال سلف هاي مشترك و بوفه هاي مشترك در اين دانشگاه ها نيز خود به جولانگاهي براي حرمت دري بيشتر تبديل شده است.


کد مطلب: 120433

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/120433/کشف-حجاب-دانشگاه-آزاد-رودهن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com