جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵۳

نامه سید حسن خمینی به ضرغامی در باره پخش گزینشی سخنان امام

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 94604
قدرت الله علیخانی در گفتگو با پارلمان‌نیوز گفت:«در آستانه 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه همگان به ویژه رسانه ملی این است که همه را به وحدت و رحمت و رافت که همان آرمانهای امام و منویات رهبری است دعوت کنیم و همگان را در این مراسم سرنوشت‌ساز همه ساله دعوت نمائیم.»

وی تاکید کرد:« می‌بایست شعار اصلی نظام و انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است را فراموش نکنیم و خدایی ناکرده باعث آرزردگی روح امام عزیز و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشویم.»

این نماینده اصلاح‌طلب مردم قزوین ادامه داد:«لیکن متاسفانه در این ایام به صورت گزینشی مطالبی از امام بزرگوار از طریق صدا و سیما پخش شده که مقدمه و مؤخره آن برای بینندگان و شنوندگان چندان مشخص نیست.»

علیخانی تصریح کرد:«این عمل باعث نگرانی پیروان آرمان‌های امام(ره) بخصوص بیت شریف امام و بویژه حضرت حجت الاسلام والمسلین حاج سید حسن آقای خمینی گردید.»

وی افزود:«به طوری که مطلع شدم، یادگار امام راحل، حضرت حجت‌الاسلام و المسلین حاج سید حسن آقای خمینی، نامه‌ای اعتراض آمیز و شدید اللحنی خطاب به ریاست محترم صدا و سیما نوشته‌اند.»

این عضو فراکسیون خط امام(ره)مجلس خاطر نشان کرد:«انتظار می‌رود ریاست محترم صدا و سیما با اشراف بیشتر نسبت به زیرمجموعه خود و مراقبت بیشتر، هر چه سریعتر نسبت به این موارد گزینشی عکس العمل لازم را نشان داده و جلوی این موارد را بگیرند و کار به جایی نرسد که نامه اعتراض‌آمیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی برای آگاهی افکار عمومی منتشر شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر سید حسن نگران است!
کمی هم نگران عاقبتش باشد.
Iran, Islamic Republic of
باید به آقای سید حسن خمینی گفت که آیا این سخنان امام (ره) که از صداوسیما پخش می شود مربوط به ایشان هست یا خیر؟! اگر هست ـ که به شهادت تصویر حتماً هست ـ چرا از پخش آن ناراحت شده اند؟!! چرا ایشان باید از پخش این بخش از سخنان امام و احیاناً عدم پخش بخشهای دیگر ناراحت شوند. مگر این سخنان امام تناقضی با بخشهای دیگر فرمایشات ایشان دارد؟!
براستی چرا برخی جریانها امروزه می کوشند تصویر متفاوتی از امام معرفی کنند بطوری که حتی لیبرالها و ضدانقلابها هم با ایشان احساس قرابت و نزدیکی نمایند. چرا برخی، از آشکار شدن چهره انقلابی امام هراس دارند؟
بهتر بود آقای حسن خمینی نوه گرامی امام بجای نگرانی از پخش سخنان امام، بابت توهین به ایشان نگران شوند و نامه نگاری کنند.
Iran, Islamic Republic of
حالا منتشر بشه مثلاً چی می شه ؟ مثل اینکه این حسن آقا فکر کرده چون منتسب به امام عزیزه هر کاری دلش بخواد میتونه انجام بده ایشون فراموش کرده امام متعلق به همه ایرانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام
حضرات به علت آنکه جوابی در مقابل رهنمودهای صریح و روشن امام ،که چون بر اساس تعالیم اسلامی است ، برای همیشه چراغ راه ما است ندارند ، دست به این فرافکنی ها می زنند . آقایان می دانند وقت برنامه های سیما کم است و مطمئناَ نمی توان تمام سخنان امام را پخش کرد . ( البته شبکه 2 هر شب سخنان امام را به صورت کامل پخش می کند ) خوب صدا و سیما مجبور است به صورت گزینشی بخشی از سخنان امام را پخش کند حال اگر آقایان مطمئن هستند حقی از کسی ضایع شده ( مثلا بنی صدر و دار و دسته اش ) خوب دقیقا بیان کنند کدام بخش از سخنان امام با نبود مقدمه و مؤخره اش باعث انحراف مفهوم آن شده ؟ همین طور کلی گویی کردن که سخنان امام گزینشی پخش می شود که نشد حرف . بله سخنان امام گزینشی پخش می شود چون زمان پخش همه سخنان مهم امام در یک دهه فجر نیست ولی توضیحاتی که داده می شود مفهوم کاملی به مخاطب ارائه می دهد . آقایان! فقط یک نمونه کافی است تا صدق کلامتان روشن شود !!!!!
از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است
((و اتقوا الله ان الله عليم بذات الصدور))
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامي كه براي بيت شريف امام قائلم اما حسن آقا را به هيچ وجه يادگار امام نيست. اگر اينجوري باشه تا 7 نسل بعد از ايشون هم قديس محسوب مي شن
از فضل پدر تو را چه حاصل؟ اين مهمه نه نسب
Iran, Islamic Republic of
1. این جمله که سخنان امام گزینشی پخش می شود واقعا جای سوال از قدرت ا.. علیخانی دارد.
امام (ره) هیچ گاه در مواضعشان دوپهلو نبوده اند که بخشی از سخنانشان بخش دیگری را بخواهد نقض نماید و مفهوم پخش گزینشی برای آن بزرگوار اصلا صادق نمی باشد.
2. "می‌بایست شعار اصلی نظام و انقلاب که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است را فراموش نکنیم " سخنی به جایی است ولی باید پرسید چرا در طول این 8 ماه که احساس نتیجه گیری از تجمعات خیابانی توسط برخی احساس می شد این سخنان را بیان نمی نمودند و بعد از راهپیمایی باشکوه 9دی مردم به یکباره برخی انقلابی شدند.
Iran, Islamic Republic of
" هر ملتی که تاریخ خود را فراموش کند ناگزیر به تکرار آن خواهد شد."
نقش قابل تحسین صدا و سیما هم آگاه کردن مردم و یادآوری همین تاریخ است. درود
Iran, Islamic Republic of
حسن خمینی خوب است این صحبتهارا خوب گوش کنند چون از نظر سن و سال ایشان کم سن و سال وکم تجربه هستند وان زمان را بخاطر نمی اورند بخاطر همین کارهای بچه گانه انجام میدهند شاید فرمایشات ان امام نورانی برای همه راه گشا بوده برای ایشان هم راه گوشا باشد
Iran, Islamic Republic of
به خدا به اینها باشه میگن قران رو هم اونجاهاییش رو که مخالف ماست نخونید!
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان،
وقتی صدا و سیما اعلام میکنه که این برنامه کامل پخش میشه باید به حرف خود عمل کنه ، بعید میدونم که لحظه های آمدن ایشون به بهشت زهرا که به صورت کامل اما طولانی بود و پخش شد مهمتر از سخنان امام عزیزمان در آنجا باشد ، کسی هم از صدا وسیما نخواسته که کل سخنان ایشون تو دهه فجرو پخش کنه بلکه بحث فقط در مورد سخنرانی ایشون تو بهشت زهراست ، متاسفانه بعضی ها میگویند سخنان امام همیشه برای ما کاربرد نداره که حرف بسیار نسنجیده ایست ، این بیان باید ناشی از تفکر جدیدی از دشمنان باشد که حمله ای از آنان را منجر به پاره شدن عکس امام راحل بود و همه دیدیم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی اینطور خبرها را می خوانم قلبم به درد می آید !!!
چرا ؟
خودتان قضاوت کنید ، از سال 84 هاشمی رفسنجانی ، سید حسن را به طرفداری از خود برای انتخابات دعوت کرد ، بعد از آن هم همه می دانند تا اینکه سال 86 دانشگاه آزاد را می خواستند مورد تحقیق و تفحص قرار دهند ، باز سید حسن را وارد میدان کردند و حکم عضویت در هییت موسس را برای ایشان زدند تا زورشان بچربد ، خوب فشار مالی بر خانواده دانشجویان دانشگاه آزاد بیشتر شد تا اینکه انتخابات دور دهم باز هاشمی ، سید حسن را برای حمایت از خاتمی و در نهایت از میرحسین وارد میدان کرد و منجر به آثار مخرب برای جامعه و توهین ها و هتک حرمت ها به امام عزیز و متعلق به ملت شد تا به امروز که اگر با انصاف و خدا وکیلی بخواهیم بگوییم صدا و سیما با ساخت برنامه شاخص یکی از تاریخی ترین کارها را در عملکرد خود به ثبت رساند حال عوامل پشت پرده که همگان آنها را می شناسند با تحریک نوه عزیز و دوست داشتنی امام متعلق به مردم ، باعث شده اند ایشان به این برنامه شفاف و هدایت کننده افکار عمومی که منجر به تنویر آنان می گردد ، اظهار انتقاد کند :
پیشنهاد یک جوان بسیجی و دوستدار سید حسن خمینی و بیت ایشان : " سید جان ، شما را به جان سیدعلی کوچلو امام، که خیلی دوستش داری قسم که باعث نشو که مردم و افکار عمومی از عملکرد شما دلخور و از محبوبیت شما کاسته و منجر به بازتابهای منفی برای بیت امام و در نهایت برای امام راحل داشته باشد "
سید جان افراد اصلاح طلب با عملکرد بدشان ، تیرهای خلاص و آخر را شلیک می کنند نگذارید شما هم بعنوان تیر آخر در اسلحه گذاشته و به دوستدارانتان شلیک کنند .
انشااله که این مطلب را تا انتها با تفکر بخوانید.
دوستدار شما
حسین
Iran, Islamic Republic of
اي‌كاش اين حسن آقا كمي هم درمورد توهين حاميان موسوي به امام(ره) واكنش نشان مي‌دادند...
Iran, Islamic Republic of
همه مي خوان خودشونو به امام وصل كنند بگن آره ما هم هستيم.ماشاالله آقاي ضرغامي هت تريك كرده با اين مديريتش؟؟؟؟؟
سلام خسته نباشيد امسال عليخاني از سپر قرار دادن شخصيتها دنبال منافع گروهي خود هستند بيايد با حفظ احترام اين اشخاص منافقين را مآيوس كنيم هر چند اينها از رو نميروند
Iran, Islamic Republic of
اگر راست باشد نامه حسن اقا چرا به اصلاحات ايراد نگرفت كه امام را به موزه فرستادند
Iran, Islamic Republic of
حاج حسن گرامی ای کاش کمی هم درباره خط امام و سیره اش مته به خشخاش میگذاشتی،ای کاش ذره ای ازین حساسیتها یت را خرج انقلابی میکردی که او آفرید.ای کاش قدمهایت کمی در راه او استوار بود تا ما مطمئن بودیم او به نوا اش میبالد نه اینکه......
Iran, Islamic Republic of
کامل هم که پخش شود ، جناب سيدحسن ايراد ديگري خواهند گرفت. بهتر است ايشان اين ايرادها را به افکار چپ خودشان بگيرند!
Iran, Islamic Republic of
سلام.یادگار امام حاج احمد اقا بودن که به رحمت ایزدی پیوستند دیگه قرار نیست که نوه و نتیجه و نبیره رو یادگار امام بنامیم که!به اسم امام عکس امام رفتار میکنن
Iran, Islamic Republic of
این آقای سید حسن به جز نوه امام بودن چه شاخصه دیگه ای داره ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر امام حق است پس تمام حرفهایش حق است .
واقعاً نوه امام در تداوم حرکت انقلاب واسلام چه نقشی دارند ؟خواهشاً چند نمونه از آنها را بیان کنید . آقایان از روشنگری می ترسند نه از صدا وسیما. جالبه نامه های آقای سیدحسن فقط خطاب به صداوسیما است وانگار همه طرافدار امامند جز صداو سیما!
Iran, Islamic Republic of
باتشکر
اگر نظر می خواهید نظر همه را بگذارید
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد!!!!!حضرت اما م روي سخنانشان با چه كساني است كه جناب آسيدحسن برآشفته شده اند.العاقل وفي الاشاره
Iran, Islamic Republic of
جناب عليخاني ، شما نماينده ايشون هستي ؟
ميخواي نظر بدي از طرف خودت بگو...
چرا موج دشمني رو دامن ميزني ، مثلا نخبه!!!!
Iran, Islamic Republic of
سید حسن آن اندک آبرویی که نزد مردم بواسطه منتسب به امام بودن داشت را هم از دست داد واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
سید حسن جان بخدا وقتی بنا بود ما به جبهه برویم با یک اشاره امام نه گزینشی به جبهه میرفتیم سخنرانی کامل امام هم نمیخواستیم
یک ایراد دیگر از صدا سیما این است چرا وقتی قران پخش میکند گزینشی پخش میکند باید تمام قران را باهم پخش کنند
راستی سید حسن شماهم پسرعموی سید حسین پسر مصطفی هستید ما برای اطاعت از امام نمگفتیم ایشان پدر بزرگ سیدحسن است یا پدربزرگ سیدحسین است ما امام را دوست داشتیم وداریم چون مدافع اسلام بود
Iran, Islamic Republic of
جنابعالی خیلی دلسوزی وقتی به امام توهین شد یه پیام میدادی .این نتیچه رانت ازاسم پدرانه
Iran, Islamic Republic of
خدا نوح را بیامرزد کاری به پسرش نداریم
خدا طالقانی را بیامورزد کاری به فرزندانش نداریم
خدا شهید بهشتی را بیاموزد کاری به فرزندانش نداریم
خدا شهید مطهری را بیامورزندکاری به فرزندانش نداریم
خدا امام رابیامورزند کاری به فرزندانش نداریم
خدامرا بیامورزند کاری به فرزندم نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
آقای سید حسن خمینی! برای مردم امام خمینی تقدس دارد و آن هم بخاطر ولایت ایشان بر مردم و بعد از او فقط یکنفر بر مردم ولایت دارد و او هم حضرت آقا سید علیست.
بیت امام هم مانند مردم عادی هستند.
پس خود را بیش از آنچه که هستی نشان نده.
Iran, Islamic Republic of
دلم میخواد یکی از حسن آقا بپرسد اگر شما میخواستید جایی برای گزینش حرفهای پیر جماران را انتخاب کنید که باب میلتان باشد کجایش را انتخاب میکردید ؟مطمئنم هر چه بگردید هیچ نخواهید یافت شاید با این سوال کمی به خود بیایند و ازین فاصله ای که با پدر بزرگ گرفته اند کمی بکاهند.
Iran, Islamic Republic of
حسن خمینی چیکاره بید؟؟
هنگام توهین به امام و جمهوری اسلامی کجا بید؟؟
Iran, Islamic Republic of
احسن به اين فرزند خلف امام خميني.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
جناب سید حسن مثل اینکه حسابی در اشتباهند . کلام حضرت ایت الله العظمی امام خمینی کبیر(ره) و خط ایشان کاملا واضح و اشکار بوده و ما که حداقل 40 سال است مقلد حضرتیم و سر وجان در راه اسلام ناب محمدی او داریم میدانیم که ان خط چیست و ان رهنمون چگونه . حالا اگر ایشان بعلت صغر سن نمیدانند لطفا به متن کامل فرمایشات معظم له مراجعه کنند
United Kingdom
اقایان سایت جهان
این چه ادبیاتی است که در باره نوه امام پیش گرفته اید؟
شما از چی عصبانی شدید؟ ایا یک نفر حق ندارد بگوید این که شما تصویر میکنید پدر بزرگ من نیست؟ به همان سخنرانی امام توجه کنید ایشان در ادامه میگوید اگر ولی فقیه هم دیکتاتوری کرد خودبه خود معزول است. چرا تلوزیون ان قسمت را پخش نکرد
Iran, Islamic Republic of
وقتي اين نظرات را مي خوانم مي گويم نكندما هم مانند افراد صدر اسلام كه با اهل بيت رفتار خوبي نداشتند باشيم
United States
این است احترام امام. این چه نوع عقده گشایی با جگر گوشه های امام است؟ هنوز نمی دانید چی نوشته جیغ می زنید. خدا سید را حفظ کند حد اقل شما که از قبل این خانواده به جایی رسیده حرمت نگه دار
Iran, Islamic Republic of
هیچ کی بیش تر از سید حسن دلش برای آرمان های امام نمی سوزد.
United Kingdom
درود بر سید حسن مرگ بر حسود هایش
Iran, Islamic Republic of
احتمالا ایشون نامه رو وقتی رفته خونه علیرضا بهشتی -12بهمن زمان ورود امام به میهن-نوشته !!!؟
Iran, Islamic Republic of
با در دست داشتن عکس امام عکس امام رفتار می کنند.
Iran, Islamic Republic of
بیت امام عزیز که جای خود.از بیت شریف پیامبر اکرم هم صدای باطل شنیده شد .
Iran, Islamic Republic of
از ایشون بپر30د کجاش پخش کنن
فکر نکنم امم گفته باشه جمهوری ایرانی یا نه غزه نه لبنان
که اینا خوششون بیاد
Iran, Islamic Republic of
مبيني عزيز آنها از فهميدن من وتو مي ترسند از بازگشت به خويش
از ديدن تصوير خود در آينه
ديروز
وقتي صحبت هاي امام از تلويزيون پخش شد آينه
شرمنده شدازآينه بودنش
Iran, Islamic Republic of
وقتي كه در سريال سالهاي مشروطه نقش منحوس و مفلوك علي محمد باب و حسينعلي نوري بها ( عروسك خيمه شب بازي در دستان سران يهود و... ) را ديدم كه بسيار دقيق روايت شده و انصافا طي اين سي سال بي نظير است .منتظر حمله سنگيني از اوردوگاه اصلاح طلبان بودم اما آنها كه در زمينه تعامل با بهائيت لو رفته اند با تحريك اين جوان خام درست در سالي كه بيشترين حجم از سخنان امام طي اين سالها پخش ميشود صدا وسيما را مورد حمله قرار دادند .
Iran, Islamic Republic of
این آقای قدرت الله !!! علیخانی خانان !!! خان خانی اش گل کرده! فکر توهم خانی به سرش زده ! فکر میکنه سخنگوی حسن آقا هم شده !
همه نظر ها را نمایش دهید جهانی های به ظاهر اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن خميني همان كسي است كه با مشاهده يك فيلم گزينشي از بازجوئي متهمين قتلهاي زنجيره اي و با استناد به آن فيلم دوساعته بر گرفته از پانصد ساعت فيلم بازجوئي آنقدر فشار آورد تاموضوع شهادت حاج احمد آقا(يادگار گرانقدر امام راحل) كه در همان بازجوئي ها بطور روشن به آن اشاره شده بود كان لم يكن تلقي شود !!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا نظرات خوانندگان جالب بود...ای کاش سید حسن هم یه سری به این نظرات میزد.....صدا و سیما گزینشی پخش نمیکنه....برید بگردید تو سخنان امام کجا گفته شده این انقلاب ارث منه... امام فرمود تنها آنهایی تا آخر خط باما هستند که درد فقر و استضعاف رو چشیده باشند....بهتره سید حسن مثل بعضی ها جامعه رو فقط یه عده خاص نبینه که بشه آلت دست بعضی ها
Iran, Islamic Republic of
بعضی از روزنامه های صبح امروز از نامه سرگشاده (البته در صورت صحیح بودن خبر) و همرا با عصبانیت سید حسن خمینی به ضرغامی نوشته اند ، که چرا صدا و سیما سخنان امام را گزینشی پخش میکند من که هر چه فکر کردم نفهمیدم کجای این سخنان گزینشی است . اتفاقا بسیار مفصل وبا قبل وبعد وهمچنین بیان اینکه این مطلب را امام برای چه فرموده اند که سو تفاهمی پیش نیاید .

دراین فکر بودم که ناگهان خاطره ای تاریخی به ذهنم رسید ،این خاطره این بود که اوایل انقلاب پسر حاجاآقا مصطفی خمینی با زدن حرفهایی به مبارزه با امام وانقلاب پرداخت که امام محکم جلوی نوه خود ایستاد وحتی دستور بازداشت او را داد .

چند روز پیش برنامه آقای یامین پور مصاحبه ای از امام پخش کرد که با یک شبکه آمریکایی بود و در آن خبرنگار پرسید که ما نگران رابطه شما و نوه تان هستیم (اشاره به پسر آقا مصطفی) که امام محکم پاسخ داد که ما برای اسلام همه چیز می دهیم نوه می دهیم و...

به نظرم سید حسن از اینجای حرفهای امام ناراحت شد(البته سیدحسن یک خط امامی است!)

اصلا او نبود که گفت راه حل کار ابطال انتخابات است ؟؟؟؟ خدایی نکرده در مورد او فکربد نکنید؟ زشته؟اخلاق داشته باشید؟ این بنده خدا یک فرد انقلابیه؟
Iran, Islamic Republic of
منم نوه پدربزرگم هستم.
تو هم نوه پدربزرگت هستی.
او هم نوه پدربزرگش هست.
...
ما بی شماریم.
در ضمن هر کدوم از ما حداقل 2 تا پدربزرگ داریم. پس ما 2 بار بی شماریم.
Iran, Islamic Republic of
خوب است صدا و سیما از سید حسن آقا بخواهد آنجاهایی از سخنان حضرت امام را که خودش ودوستانش مناسب می دانند تهیه کنند و بدهند تا پخش شود.فکر نمی کنم چیزی گیرشان بیاید که به نفع اصلاح طلبان آمریکایی باشد
Iran, Islamic Republic of
جای تأسف است از شما دوستانی که اینگونه در برابر یادگار عزیز امام موضع گرفته اید آن هم بدون اطلاع از نامه البته این خود نشانه روش و منش معمولی شماست که با هرکسی که بر خلاف میل شما عمل کرد اینگونه برخورد کنید و متأسفانه فکر هم می کنید این روش درست است
Iran, Islamic Republic of
چرا عوامانه فکر می کنید هر کس هر کسی که می خواهد باشد مهم اندیشه و تفکر دینی آن است مگر نه پسر نوح باشد
Iran, Islamic Republic of
نکته :
کار به جایی نرسد این نامه .........برای آگاهی افکار عمومی منتشر شود!!!! جناب شیخ اگر بنا بود منتشر نشود شما چرا مطرح فرمودید؟
و ثانیا امام همچنان که از مشی کریمانه ایشان برمی آمد متعلق به تمام ملت ایران هستند و تاکید کردند مردم من را هم برای اسلام می خواهند - نوه امام عزیز است و خط امام معزز تر و مهمتر