کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كفاشیان: کناره گیری نخواهم کرد

10 ارديبهشت 1388 ساعت 20:05

رئیس فدراسیون فوتبال ایران اخبار مربوط به بركناری خود را تكذیب كرد.


"علی كفاشیان"در گفتگو با شبكه خبر گفت :اخبار مربوط به كناره گیری یا عزل من دروغ است و برخی افراد شناخته شده در دشمنی با من آن را شایع می کنند.

كفاشیان افزود:در یكی از برنامه های تلویزیونی سوالاتی از من شد كه به همه آنها پاسخ كامل دادم ولی از من درباره نام مربی تیم های مختلف اروپایی پرسیدند كه به طبع بسیاری از آنها را نمی شناختم؛مگر میشل پلاتینی نام سرمربی استقلال را می داند ؟

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره سفر خود به قطر و سریلانكا گفت:‌برای حضور در اجلاس كشورهای آسیای مركزی به سریلانكا رفته بودم و در حاشیه این اجلاس با روسای فدراسیون‌های عراق، ازبكستان‌، سوریه و لبنان جلساتی برگزار شد و به توافقات دو جانبه دست یافتیم.

علی کفاشیان افزود:همچنین با آن‌ها درباره برگزاری دیدارهای دوستانه و برپایی اردوها در كشورهای مختلف توافقاتی كردیم.

كفاشیان در پاسخ به این سوال كه آیا سفر به قطر و توضیحات بن‌همام وی را قانع كرد؟گفت: سفر ما حالت انتخاباتی نداشت و ما تنها صحبت‌هایی را از بن همام شنیدیم كه بارها او مطرح كرده بود.

وی افزود:بن همام تنها از افغانستان عذرخواهی كرد كه تنها توانسته یك بار به این كشور سفر كند و علت سفر نكردنش به گوام را هم ویزای آمریكایی این كشور دانست.

وی در پاسخ به این سوال كه شایعه شده است ،سفر شما با هواپیمای شخصی بن همام حالت تبلیغاتی برای رئیس کنونی كنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است،گفت: بن همام هواپیمای شخصی ندارد، من در مسیر رفت با هواپیمای قطر رفتم و برای این كه شیخ سلمان ناراحت نشود در برگشت با هواپیمای امارات برگشتم.

كفاشیان درباره انتخاب داور چینی برای بازی ایران مقابل كره شمالی گفت:‌ در اجلاسی كه در سریلانكا برگزار شد رئیس كمیته‌ داوران كنفدراسیون فوتبال آسیا نیز حضور داشت كه ما اعلام كردیم ،نباید با توجه به ارتباطاتی كه وجود دارد برای چنین بازی حساسی از داور چینی استفاده كرد كه رئیس كمیته‌ داوران هم اطمینان داد كه داور چینی داور منصف و خوبی است اما با این حال بررسی‌های لازم را دراین باره انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد : رای فدراسیون فوتبال ایران مخفی و پس از بررسی های لازم یکی از نامزدها را انتخاب خواهیم کرد .

علی كفاشیان درباره این که آیا مربیان ایرانی را به بی دانشی محکوم کرده است،گفت : این طور نبوده است و من احتمال دادم شاید یکی از دلایل ضعف ایران در لیگ قهرمانان این موضوع باشد .


کد مطلب: 47268

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/47268/كفاشیان-کناره-گیری-نخواهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com