جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

تصادف عجیب اتوبوس با هواپیما در مهرآباد

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 340367
این تصادف عجیب باعث وارد شدن صدمه جدی به این هواپیما می شود به گونه ای که بال سمت راست با خسارت جدی مواجه و بخشی از ابتدای آن کاملا کنده می شود.
به گزارش جهان به نقل از صبحانه، همین چند هفته قبل بود که انتشار خبری مبنی بر تصادف عجیب یک خودرو با ایرباس شرکت هواپیمایی آتا با انعکاس گسترده ای همراه بود چراکه هم اتفاق برای بسیاری خوانندگان عجیب بود و هم اینکه رسانه ها از ارتباط نزدیک این شرکت هواپیمایی با "م.ز" بدهکار مشهور بانکی با خبر بودند.



اما عدم رعایت ضوابط فنی و ایمنی طی روزهای گذشته نیز حادثه ای دیگر را رقم زده که موجب زمینگیر شدن یک هواپیما به مدت چند هفته شده است.

ماجرا از این قرار است که در اوایل هفته جاری یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران یکی از پروازها از مقصد فرودگاه تهران به کیش، در حال حرکت به سمت هواپیمای مذکور بوده که به علت بی احتیاطی برخی عوامل زمینی، ناگهان با یکی از هواپیمای بوئینگ "ام دی" شرکت هواپیمایی زاگرس برخورد می کند.




این تصادف عجیب باعث وارد شدن صدمه جدی به این هواپیما می شود به گونه ای که بال سمت راست این هواپیما با خسارت جدی مواجه و بخشی از ابتدای آن کاملا کنده می شود.



اگرچه این اتفاق ممکن است در تمام فرودگاههای دنیا رخ دهد اما تعدد آن در فرودگاههای کشورمان نشان می دهد باید در این شرایط حساس که بسیاری منتظر وارد کردن فشار روی امنیت و نظم پروازهای شرکتهای ایرانی هستند، قدر هواپیماهای خود را بهتر بدانیم و تاخیرها و نبود هواپیما را مانند برخی افراد به گردن تحریم ها و فشارهای خارجی نیندازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این عکس کاملا مشکوکه...
اولا هرکی تا حالا هواپیما دیده باشه میدونه که بال هواپیما ارتفاع خیلی بالاتری از اتوبوس داره
دوما بال هواپیما که بنظر تو سانحه دیگه ای اینجوری داغون شده بعیده با برخورد با اتوبوسی باشه که تقریبا میشه گفت هیچ آسیبی ندیده
سوما به دم هواپیما نگاه کنید حتما دم اون سمتش هم بخاطر برخورد با ماشین حمل چمدونها ناپدید شده !!؟!!
Iran, Islamic Republic of
اونوقت پرچم اتحادیه اروپا چی میگه رو بدنه هواپیما !!؟!!