پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

انتقاد ازدولت برای‌نسبت‌دادن‌گرانی به‌مجلس

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 339864
نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه قیمت بنزین و نان در تبصره هدفمندی ارائه نشده، گفت: می‌خواهند گران شدن آنها را به گردن مجلس بی‌اندازند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی صبح امروز مجلس در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: ماده ۱۸۶ آیین‌نامه می‌گوید که دولت موظف است بودجه کل کشور را یکجا و حداکثر تا ۱۵ آذرماه تقدیم مجلس کند و رسیدگی آن نیز یک شوری خواهد بود، اما لایحه‌ای که آقای منادی اعلام وصول کرد و آقای توکلی نیز ایرادات اساسی به آن گرفت، یک بحث در آن نهفته است و آن این است که قیمت بنزین و نان را نیاوردند و می‌خواهند ما تعیین کنیم و بگویند مجلس فلان کرده و به گردن مجلس بیندازند.

وی ادامه داد: دولت باید دقیقا در تبصره ذکر می‌کرد قیمت بنزین و نان را چقدر محاسبه کرده و نباید اجازه دهیم که قشرهای آسیب‌پذیر جامعه بیش از این آسیب ببینند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر قاضی‌پور اظهار داشـت: دولت لایحه بودجه را تا ۱۵ آذرماه به مجلس داد، اما بحث هدفمندی بخشی از بودجه بود که باید تغییری در آن انجام می‌شد که بر روی آن بحث و سپس ارائه کردند، لذا ایراد آیین‌نامه‌ای ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *