سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

ایران حریف خطرناکی است

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 339629
سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین ضمن بازدید از کمپ تمرینی این تیم در برزیل گفت: جا به‌ جایی بزرگ‎ترین نگرانی ما در رقابتهای جام جهانی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر،"آلخاندرو سابه‌یا" روز جمعه از "سیداد دو گالو"، مرکز تمرینی واقع در باشگاه آتلتیک مینیه‌رو در شهر بلو هوریزنته برزیل بازدید کرد. تیم ملی آرژانتین اردوی تمرینی خود پیش از رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را در این مرکز برپا خواهد کرد.

"آلخاندرو سابه‌یا" گفت: پس از مراسم قرعه کشی، کادر مربیگری تیم از هتل‌های ریو و سپس پورتو آلگره بازدید کرد و ما اکنون اینجا در بلو هوریزنته هستیم و تمرکزمان بر روی اتاق‌ها، رستوران، و دیگر امکانات اینجاست. همیشه به ما گفته بودند که اینجا یکی از بهترین شهرهای برزیل است و باید بگویم که هیچ تردیدی در این خصوص نداریم.

آرژانتین در تاریخ نهم ژوئن به برزیل سفر می‎کند و شش روز بعد در تاریخ ۱۵ ژوئن در ورزشگاه ماراکانا به مصاف بوسنی و هرزگوین می‎رود. آرژانتین در تاریخ ۲۱ ژوئن با ایران در "مینیرائو" بازی می‎کند و ۲۵ ژوئن در "بیرا - ریو" با نیجریه رو به رو خواهد شد.

"آلخاندرو سابه‌یا" در خصوص هم‌تیمی‌های آرژانتین در گروه F رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گفت: جا به جایی بزرگ‎ترین نگرانی ما در رقابتهای جام جهانی است. ضمن اینکه بوسنی و هرزگوین، نیجریه و ایران همگی حریفان خطرناکی هستند. تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۱۹۹۰ مقابل کامرون شکست خورد و باید به هوش باشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بي خطريم نترس