پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

عمل زیبایی بینی چه عوارضی دارد؟

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 339620
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک معتقد است: عمل جراحی زیبایی بینی اگر توسط افراد متخصص انجام شود عوارض جدی نخواهد داشت.
به گزارش جهان، غلامرضا امیریان در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه جراحی بینی آن طور که گفته می‌شود عارضه ندارد، اظهار داشت: عمل جراحی زیبایی بینی اگر توسط افراد متخصص انجام شود عوارض چندانی نخواهد داشت.

وی افزود: جراحی بینی نیز مانند هر عمل دیگری یکسری عوارض عمومی دارد که عفونت، خونریزی، باقی ماندن جای جراحی و غیره از جمله آنها است.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک درباره عوارض اختصاصی جراحی بینی نیز یادآوری کرد: مناسب نشدن ظاهر بینی از مهمترین عوارض اختصاصی این نوع عمل است که گاهی فرد ظاهر جدید بینی خود را نمی پذیرد و مجبور است بار دیگر بینی خود را عمل کند.

امیریان خاطرنشان کرد: اگر عمل جراحی بینی توسط افراد متخصص و آن هم به شیوه‌ای صحیح انجام شود عوارضی از جمله از بین رفتن حس بویایی، تنگی نفس و غیره را در پی نخواهد داشت و بینی فرد از نظر بویایی و تنظیم رطوبت مشکلی پیدا نمی‌کند.

وی در ادامه بینی را یکی از مهمترین قسمت‌های صورت دانست که تاثیر زیادی روی چهره فرد دارد و تصریح کرد: عمل جراحی زیبایی بینی برای افرادی توصیه می‌شود که بینی آنها ظاهر مناسبی ندارد، دچار برآمدگی یا در زبان آمیانه قوز است و سوراخ‌های بزرگ دارد.

به گفته امیریان، برخی از افراد نیز از جنبه درمانی نیاز به عمل جراحی دارند و بینی آنها ممکن است دچار انحراف، پولیپ و یا ... باشد که این نوع عمل با عمل زیبایی تفاوت دارد.

امیریان سن مناسب برای عمل بینی در پسرها را بعد از ۱۵ سالگی و در دخترها بعد از ۱۳ سالگی عنوان کرد و ادامه داد: بعد از این سن بلوغ فکری و خصوصا بلوغ استخوانی و جسمی فرد کامل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اين الان تبليغ بود؟ يعني فكر كرديد لازم به تبليغ است؟