چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ایران پیشگام وحدت شیعه و سنی است

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 338283
نماینده مردم و زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام اسلامی همیشه برای ایجاد وحدت و انسجام پیشگام بوده است.
به گزارش جهان، محسن علیمردانی امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: هفته وحدت از درایت‌های امام خمینی (ره) برای مقابله با توطئه‌های دشمنان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست نظام جمهوری اسلامی طوری بوده که با درایت امام و رهبری همیشه ندای وحدت و اتحاد را به گوش جهانیان رسانده است، تصریح کرد: اختلاف بین شیعه و سنی از مسائلی که استکبار جهانی به دامن می‌زند.

این مسئول با اشاره به اینکه با توجه به درایت و تدبیر سیاسی امام خمینی (ره) و تدبیر رهبری از طرف جمهوری اسلامی گام‌های مثبتی در زمینه وحدت مسلمانان برداشته شده، یادآور شد: نظام اسلامی خواهان ایجاد اتحاد،انسجام، دوستی و آرامش بین کشورهای جهان است.

نماینده مردم و زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا همواره به دنبال توطئه علیه اتحاد بین مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی حتی اشتباهی در این خصوص نداشته است.

علیمردانی ادامه داد: نظام اسلامی همیشه برای ایجاد وحدت و انسجام پیشگام بوده و در برخی مواقع از حق خود به نفع کشورهای مسلمان گذشته است.

وی با بیان اینکه اقدامات ایران برای همه کشورهای جهان مشخص است، اذعان داشت:‌ اما تبلیغات رسانه‌های استکباری به برخی مطالبی که واقعیت ندارد دامن می‌زند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان از اختلاف بین مسلمانان استفاده می‌کنند، متذکر شد: دشمنان مخالف گسترش اسلام و انقلاب اسلامی هستند و به هر صورت دوست دارند در ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمانان و شیعه و سنی منافع بیشتری کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *