جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

خواننده لس آنجلسی به دنبال مجوز+عکس

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 338232
دومین خواننده لس آنجلسی هم به ایران آمد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است.
به گزارش جهان به نقل از آریا، در طی سال‌های اخیر خبرهای گوناگونی داشتیم از رفت و آمد خوانندگان لس آنجلسی به ایران. اولین خواننده‌ای که حضورش در ایران سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به راه انداخت حبیب بود که سال ۱۳۸۸ به همراه خانواده به ایران مهاجرت کرد.


امیر کاظمی معروف به سامان جزو خوانندگان ایرانی غربت نشین می‌باشد که بعد از حبیب محبیان دومین خواننده‌ای است که طی سال‌های اخیر به ایران مهاجرت کرد و به دنبال مجوز انتشار آلبوم است. سامان در مورد دلایل حضورش در ایران گفت: «من یک ایرانی وطن پرست هستم و دوست دارم در وطن خودم به فعالیت بپردازم. نه اهل کار سیاسی هستم نه مسائل دیگر. حدود دو سال است در ایران زندگی می‌کنم و آلبوم جدیدم را نیز که شامل ۱۶ تراک می‌باشد در ایران ضبط کرده‌ام و امیدوارم این آلبوم مورد تایید وزارت ارشاد اسلامی قرار بگیرد. سال‌ها فعالیت هنری‌ام را در خارج از ایران کمرنگ کردم به امید روزی که بتوانم در کشور خودم به اجرای برنامه بپردازم و امیدوارم مسئولین عزیز و محترم مجوز فعالیتم در ایران را صادر نمایند تا بتوانم با آثارم در خدمت مردم عزیزمان باشم.»

گفته می شود سامان ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۱ ساعت ۲۳ در جزیره قشم کنسرتی را برگزار کرده است، در این برنامه وقتی حاضرین از سامان درخواست اجرای برخی از ترانه‌های قدیمی‌اش را داشتند با عذرخواهی از حاضرین خط مشی تعیین شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای این کنسرت یادآور شد، البته پس از آن هیچ مسئولی در مورد این برنامه اظهار نظری نکرد و مشخص نشد مجوز اجرای این کنسرت توسط چه نهاد یا شخصی صادر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی هم کاره خوبیه....
کاش بتونن مابقی افرادی را که فکر میکنن با کشور و نظام مشکلی ندارن و میتونن بیان تو کشور فعالیت کنن رو تشویق به اومدن کنن
کاره خوبیه که از دوره احمدی نژاد کلید خورد ولی متاسفانه عده ای هوچی طبق معمول با انتساب پسوند هایی مث لوس آنجلسی راه رو مشکل کردن
arashshayesteh
Iran, Islamic Republic of
...
نمی دانیم وزارت ارشاد اینها را اسلامی می کند و یا اینها وزارت ارشاد را غربی!!؟
و یا هیچکدام؟
مسئله به نظر شما چیست؟
رزرو قبر در قطعه هنرمندان
قطعه مزار سگهای زرد در بهشت زهرا رو بزارید بریم فاتحه بخونیم اینطور که پیش میره برای کلیه لس انجلسی ها باید قبر تو قطعه هنرمندان رزرو کنیم .
اگه بتونبم تمام این ایرانی ها را به آغوش کشور و اسلام بیاوریم هنر کرده ایم. باید به آینها مجوز داده بشه تا کار حودشونو در ایران ادامه بدن