پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

توزیع تخم‌مرغ سبد کالایی از ابتدای بهمن

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 337248
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار از تامین تخم‌مرغ سبد کالایی دولت خبر داد و گفت: این محموله‌ها در حال بسته‌بندی و ارسال بین مباشرین توزیع در سراسر کشور است و به نظر می‌رسد تخم‌مرغ سبد کالایی دولت از ابتدای بهمن‌ بین مردم توزیع شود.
به گزارش جهان، هدایت اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند اتکا، شهروند، اسکات، سپه، امکان و همچنین اتحادیه‌های کشوری به عنوان مباشرین توزیع محصولات سبد کالایی دولت از جمله تخم‌مرغ انتخاب شدند و در حال حاضر تخم‌مرغ سبد کالایی دولت که ۲۴ عدد به ازای هر سبد است تامین شده و آماده بارگیری است.

وی افزود: در حال حاضر بسته‌بندی و ارسال تخم‌مرغ سبد کالایی دولت از امروز - دوشنبه - به مباشرین آغاز شده و به نظر می‌رسد تخم‌مرغ سبد کالایی دولت از ابتدای بهمن‌ بین شهروندان توزیع شود.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم‌گذار ادامه داد: سبد کالایی دولت به همه کسانی که مشمول یارانه نقدی می‌شوند تعلق می‌گیرد و اتحادیه براساس توافقات صورت گرفته موظف شده تا بیش از ۸۰ درصد از نیاز دولت به تخم‌مرغ برای توزیع در سبد کالای مورد نظر را تامین کند.

براساس مصوبه دولت حجم سبد کالایی در نظر گرفته شده دو عدد مرغ دو کیلوگرمی، ۱۰ کیلوگرم برنج هندی، دو عدد روغن مایع ۴۰۰ گرمی، پنیر ۸۰۰ گرمی، دو بسته ۱۲عددی تخم‌مرغ است که ارزش هر سبد به ۸۰ هزار تومان می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سر سلامتی به فقرا