شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نشانه‌های فروپاشی فرهنگ غرب

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 337240
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشانه‌های زیادی از فروپاشی آمریکا و فرهنگ غرب مشاهده می‌شود.
به گزارش جهان، صفر نعیمی‌رز امروز در گفت‌وگو با فارس همکاری عربستان و قطر و جهان غرب با تروریست‌های وهابی سوریه را رسوایی بزرگی در دنیا دانست.

وی اظهار کرد: به دلیل برملا شدن این رسوایی، غرب در باتلاقی که خود در سوریه ایجاد کرده، مانده است.

*گسترش تفکر امت واحد جهان اسلام در دنیا

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به اینکه تفکر امت واحد جهان اسلامی در حال گسترش است، افزود: این همان وعده‌ای بوده که اسلام و امام خمینی (ره) مبنی بر زمینه‌سازی انقلاب اسلامی ایران برای انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) داده است.

وی با تصریح بر اینکه امروز دشمن خطر بیداری اسلامی را درک کرده است، گفت: به همین منظور تمام نیرو و گروه خود را جمع کرده و در برابر اسلام ایستاده است.

نعیمی‌رز تصریح کرد: دنیای غرب خط مقدم اسلام را جمهوری اسلامی و مقاومت را در سوریه می‌داند.

وی مردم ایران را ولایت‌مدار خواند و یادآور شد: مردمی که با وابستگی به شهدا پاسدار خون شهدای اسلام و ولایت فقیه است را نمی‌توان از این نظام و ولایت فقیه جدا کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا با قدرت در برابر استکبار جهانی می‌ایستیم و این خون پاک آنهاست که انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

وی متذکر شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، کشور هیچ سالی بدون توطئه و فتنه‌انگیزی دشمنان نبوده است.

نعیمی‌رز اضافه کرد: امروز تفکر برتر حکومت مردم‌سالاری دینی، کسانی که داعیه آقایی جهان را دارند به زانو درآورده است.

به گفته وی، بر جهانیان ثابت شده که حکومت ولایت فقیه و مردم‌سالاری دینی تنها راه نجات جهان امروز از بن‌بست کنونی است.

*نشانه‌های فروپاشی فرهنگ غرب


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تصریح بر اینکه نشانه‌های زیادی از فروپاشی آمریکا و فرهنگ غرب مشاهده می‌شود، افزود: همان طوری که اتحاد شوروی فروپاشید، آمریکا و فرهنگ غرب نیز از هم پاشیده می‌شود.

وی درباره یکی از دلایل فروپاشی آمریکا و فرهنگ غرب و پیروزی ایران در پرونده هسته‌ای یادآور شد: با درایت مقام معظم رهبری و تبعیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای از ولی امر مسلمین جهان بار دیگر ضعف غرب در برابر اسلام و نظام ثابت شد.

نعیمی‌رز گفت: «اوباما» با صدور بیانیه‌ای از توافق برای اجرای توافقنامه هسته‌ای ژنو استقبال کرده و تصویب تحریم‌های تازه علیه ایران را مخرب دانسته و گفته است در صورت تصویب تحریم تازه، آن را وتو می‌کند.

وی متذکر شد: این تصمیم اوباما نشانه عظمت و قدرت درایت ولی فقیه و اسلام و مردم ایران است که رئیس غرب در برابر آن زانو می‌زند و احساس ناتوانی علنی می‌کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس رسوایی غرب و عربستان و قطر را در تأسی و آموزش و تجهیز تروریست‌های وهابی و سلفی در جهان و سوریه مشهود دانست و خاطرنشان کرد: جهانیان این موضوع را کاملاً درک کرده‌اند.

*نقش رسانه‌ها در مقابل با تهدیدات دشمنان


وی درباره نقش و رسالت رسانه‌ها یادآور شد: پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هدایت افکار جامعه به طرف صحیح از جمله رسالت‌ رسانه‌های مکتوب و خبر‌گزاری‌ها و صدا و سیما است.

نعیمی‌رز با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش خطیری در راستای شناسایی اسلام در جامعه و جهانیان و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام دارند، متذکر شد: رسانه‌ها باید در این حوزه به درستی و با اهتمام ویژه گام بردارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای خود به ویژه فضای مجازی با متحمل شدن هزینه‌های زیاد درصدد نشر و گسترش اهداف و عقاید و تفکرات خود در جامعه اسلامی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس رشد و توسعه همه‌جانبه کشورمان را در سایه اطلاع‌رسانی دوسویه بین مردم و مسئولان دانست.

به گفته وی، رسانه‌های معاند علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اخبار کذب پخش می‌کنند.

نعیمی‌رز خاطرنشان کرد: خون شهدا یاری‌گر استقرار حکومت اسلام بر جهان بوده و تا تشکیل امت واحد جهانی اسلام به رهبری آقا امام زمان (عج) اطاعت از نایب برحق امام عصر (عج) و ولی‌فقیه واجب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *