پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

بازنشستگان وام ضروری دریافت می‌کنند

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 337168
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تأمین اعتبار لازم جهت پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری خبر داد.
به گزارش جهان، حسن سافری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در مذاکراتی که با مدیران بانک صادرات داشت توانست اعتبار قابل توجهی را برای پرداخت وام‌های ضروری به بازنشستگان تأمین کند.

وی در ادامه با تأکید به اینکه این اقدام در راستای اهداف مورد نظر این صندوق در جهت بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان بوده تصریح کرد: با توجه به افزایش دو برابری متقاضیان استفاده از وام‌های ضروری و هم‌چنین به منظور رفع تبعیض و بی‌عدالتی، در پرداخت این وام‌ها از طریق قرعه‌کشی اقدام شده و اسامی افراد مشمول دریافت نیز مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور خاطرنشان کرد: وام‌های ضروری بازنشستگان واجد شرایط تا پایان دی ماه به حساب بانکی آن‌ها واریز خواهد شد البته از طریق ارسال پیامک این موضوع به اطلاع آن‌ها رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدی
صندوق بازنشستگی اعلام نموده به هشتاد هزار بازنشسته متقاضی وام ضروری طبق قرعه کشی هر نفر دومیلیون تومان وام داده است . اگر چنین خبری که در سایت صندوق آمده است صحیح است مانند دوره دولت قبلی آقای احمدی نژاد اسامی برندگان را روی سایت بگذارند . در حال حاضر از هرکس سؤال می شود کسی برنده نشده است و هر نامی با شماره دفتر کل پاسخ منفی دریافت می کند . نمایندگان محترم مجلس تفحص فرمایند دولت راستگویان ثابت کند.