جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

حمایت BBC از زنجانی و حمله به قوه قضائیه!

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 335840
سایت فارسی‌زبان بی‌بی‌سی طی مطلبی به تطهیر بابک زنجانی فعال اقتصادی که به جرم مسائل مالی از سوی دستگاه قضایی دستگیر شده پرداخت.
حمایت BBC از زنجانی و حمله به قوه قضائیه!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، سایت فارسی‌زبان بی‌بی‌سی متعلق به شبکه رژيم سلطنتی انگلیس، طی مطلبی بابک زنجانی را سرمایه‌داری معرفی کرده که به ادعای این سایت انگلیسی بی‌گناه مانند تمام اسلاف خود بر سر دار می‌رود.

در این مطلب با اشاره به این نکته که مقابله انقلاب اسلامی ایران با سرمایه‌داران بهایی وابسته به غرب نیز خطا بود و دستگیری زنجانی در ادامه چنین تندروی‌هایی صورت می‌گیرد، آمده است «مه‌آفرید امیر خسروی، محمدرضا یوسفی، شهرام جزایری، محمدرضا زنوزی، رسول تقی‌گنجی، برادران مدلل، برادران افراشته‌پور و فاضل خداداد هم که مردم با اسم‌شان آشنا هستند داستان کم و بیش مشابهی داشتند.

آن ۵۲ نفر سرمایه‌دار فراموش شده پیش از انقلاب نظیر برخوردار، ایروانی، خیامی، خسروشاهی، ابتهاج، لاجوردی، یزدانی، نمازی و... هم که در سال ۵۸ در یک اطلاعیه چهار خطی شورای انقلاب به اتهام «سرمایه‌دار وابسته به طاغوت» اموال‌شان مصادره شد داستان مشابهی داشتند.

بی.بی.سی در ادامه این مطلب ساختار سیاسی ایران را مقصر این مسئله عنوان می‌کند که متلاطم و دارای فرهنگی چپ زده است که به دنبال مقابله با سرمایه‌داران است.

به نظر می‌رسد، بی.بی.سی در این رابطه بیش از آن که به دنبال توجه به زوایای افشا نشده این مسئله باشد، قصد دارد، از آن برای به راه انداختن جنگ روانی جدید علیه ایران استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از اصفهان
جوابش رو بدید با منطق و دلیل.
جواب ابلهان خاموشیست