شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۷
۱۰

نامگذاری خیابانها و مدارس به نام دشمنان پیامبر(ص) +عکس

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 333079
وهابیون حاکم بر عربستان در ادامه خصومت ورزی و کینه توزی خود نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت پاک علیهم السلام، اسامی دشمنان رسول گرامی اسلام و فرزندانش را بر خیابانها گذاشته اند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یک رسانه عراقی تصویری را پخش کرده است که نشان می دهد وهابیون حاکم بر عربستان برای نشان دادن عمق کینه خود از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، اسامی دشمنان آخرین فرستاده خداوند و اهل بیت پاک و مطهرش را بر مدارس، خیابانها و ... گذاشته اند.

مانند مدرسه یزید بن معاویه قاتل امام حسین(ع) سلاله پاک رسول الله و فرزندان و یاران باوفایش، مدرسه ابولهب که دشمنی اش با پیامبر(ص) و اسلام به حدی بود که خداوند سوره ای در قرآن کریم در لعن و نفرین بر ابولهب نازل کرده است و خیابان ابرهه حبشی همان کسی که می خواست کعبه مشرفه را در سالی که به عام الفیل معروف شد، ویران کند که خداوند، او و لشگرش را به عذاب دردناک گرفتار کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما فکر میکردید که آل سعودیها مسلمونند؟!
....
مصطفی نوروزی
United States
لعنت الله علی القوم ظالمین. انشالله بزودی وهابیت ریشه کن خواهد شد
در دشمنی وهابیون با اهل بیت شکی نیست .....
لعنت خدا وپیامبر(ص)و ائمه اطهار (ع) بر بنی امیه وآل سفیان و وهابیان ضد دین
حبیب
لعنت خدا بر این قوم کافر!!
Iran, Islamic Republic of
آيه‌اي از سوره المسد:
بريده باد دو دست ابولهب و مرگ بر او باد.
و فرازي از زيارت عاشوراي امام حسين (ع): پروردگارا تو لعنت مرا مخصوص گردان باولین شخص ظالم و اول در حق اولین ظالم و آنگاه در حق دومین و سوّمین و چهارمین. پروردگارا و آنگاه لعنت فرست بر یزید پنجم آن ظالمان و باز لعنت فرست بر عبید اللَّه بن زیاد پسر مرجانه و عمر سعد و شمر و آل ابى سفیان و آل زیاد و آل مروان تا روز قیامت...
و حرف دل امروز ما شيعيان:
خدايا آل سعود، وهابيون، تكفيريها، سلفي‌ه، صهيونيست‌ه، آمريكا، اسرائيل، بهائيت و همه كسانيكه با خط سرخ محمد (ص) و خاندان پاكش، دشمني دارند را به درك اسفل‌السافلين و نزد اسلاف ملعون آنها واصل بفرما. آمين...
United States
پس بی دلیل نبود که مردم بعد ازفاجعه سال1366مکه شعار می دادند:تبت یدا ابی لهب -بریده باد دست فهد
علي
اگر غير از اين ميبود بايستي تعجب ميكرديم!
سالهاست كه ثابت شده كه وهابيون تكفيري حرومزاده، نوادگان يزيد و معاويه ملعون هستند!
علی
اللهم الهن اول ظالم ظلم حق محمد (ص) و آل محمد (ص) و آخر تابع له علی ذالک
واهابیون محکوم به نابودیند
اینو از دستو پا زدن هاشون می شه فهمید