پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تشکیل پرونده برای استاندار سابق

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 333068
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران از تشکیل پرونده برای استاندار سابق این استان در دیوان محاسبات، به خاطر عملکرد مالی وی خبر داد.
به گزارش جهان، عزت‌الله یوسفیان‌ملا رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس از استانداری مازندران در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به زمان دقیق نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص از این استانداری، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده گزارش تفحص از استانداری مازنداران تا دو ماه آینده نهایی می‌شود.

وی در ادامه به برخی جزئیات و علل تفحص از استانداری مازندران اشاره کرد و افزود: بی عدالتی در توزیع اعتبارات، اعمال نظر در توزیع اعتبارات، هزینه کردن اعتبارات به شکل دل‌خواه و خارج از چارچوب‌های قانونی اعتبارات از مهم‌ترین دلایل کلید خوردن این تحقیق و تفحص در مجلس است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از استانداری مازندران با بیان اینکه دیوان محاسبات نیز چند فقره پرونده درباره عملکرد استاندار قبلی مازندران در حوزه‌های مالی و اعتباری تشکیل داده است، تصریح کرد: دیوان محاسبات همواره در دوره قبلی استانداری مازندران گزارش‌‌های تخلفات مالی را این استانداری اعلام می‌کرد، اما استاندار به این گزارش‌ها اعتنایی نمی‌کرد که همین مسئله نیز یکی از موارد تفحص از این استانداری است.

یوسفیان‌ملا در ادامه، همکاری استانداری مازندران در دوره جدید با هیئت تحقیق و تفحص از این استانداری را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: استاندار جدید نهایت همکاری را با هیئت تفحص انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عزت‌الله یوسفیان‌ملا (رئیس)٬ احمدعلی مقیمی(نایب رئیس اول)، محمد دامادی(نایب رئیس دوم)،کمال علی‌پور(دبیر)٬ غلام‌رضا اسداللهی٬ غلام‌رضا تاجگردون٬ محمد قسیم عثمانی٬ حسین گروسی٬ جواد هروی٬ عیسی امامی٬ محمد سقائی٬ سید هادی حسینی٬ عبدالوحید فیاضی٬ و مجید منصوری بیدکانی، اعضای این هیئت را تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *