سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۱۱
همزمان با اربعین حسینی صورت گرفت:

بازدید و عزاداری رییس جمهور در مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی +تصاویر

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 333066
رییس‌جمهور همزمان با اربعین حسینی از مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی در منطقه ۱۷ تهران بازدید کرد.
بازدید و عزاداری رییس جمهور در مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام  حسن روحانی با حضور در این مجتمع ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه در فضایی سرشار از محبت و مهربانی کودکان را مورد نوازش قرار داد و با آنان هم کلام شد. کودکان نیز با خواندن سرود و شعر خوشحالی خود را نسبت به لطف و محبت رییس جمهور ابراز کردند.

رییس‌جمهور در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه همه این کودکان فرزندان این کشور و عزیزان ما هستند، گفت: این کودکان به محبت و توجه نیاز دارند و همه کسانی که در این گونه مراکز فعالیت می‌کنند کارشان ارزشمند است.

روحانی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا این کودکان در آینده هیچ گونه احساس خلاء و کمبودی نسبت به دیگر فرزندان این کشور نداشته باشند تا بتوانند در کنار سایر مردم در جهت رشد و پیشرفت کشور تلاش کنند.

رییس‌جمهور افزود: اگر در این دوران کمبودی برای این عزیزان باشد مشکلات آن در آینده جامعه ظاهر خواهد شد و امیدوارم همه کسانی که در این وظیفه سنگین تلاش می‌کنند موفق بوده و در نزد خداوند ماجور باشند.

روحانی در پاسخ به این سوال که چرا روز اربعین را برای حضور در این شیرخوارگاه انتخاب کرده‌اید، گفت: نام و عزای امام حسین(ع) برای من در کنار کودکان بی سرپرست که با مشکلاتی در زندگی مواجه هستند ، دلچسب‌تر بود و مطمئناً این عزیزان مورد توجه خداوند و ائمه اطهار(ع) خواهند بود.

رییس‌جمهور سپس در جمع عزاداران حسینی در مسجد مجتمع بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی حضور یافت و همراه با آنان به عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پرداخت.

دکتر روحانی همچنین در این مراسم با تعدادی از کودکان و نوجوانان معلول این مرکز دیدار و گفتگو و نسبت به آنها ابراز محبت کرد.

همچنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی که دراین دیدار دکتر روحانی را همراهی می کرد گفت: رییس جمهور حمایت مالی از ۳۰ کودک بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی را تقبل کرده است.

تصاویر بازدید و عزاداری رییس جمهور در مجتمع خدمات بهزیستی و شیرخوارگاه شهید ترکمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از حقوق خودش به عنوان استاد تمامی که از هیئت علمی می گیره چون آقای نوبخت گفت رئیس جمهور حقوق و دریافتی دیگه ای نداره!
یعنی این حقوق به اندازه ای هست که بتواند از پس مخارج خودش برآید و 30 کودک را هم سرپرستی کند!
قدیما اینا به این حرکات چی میگفتن؟
عوام فریبی و پوپولیسم!!!
مگه رئیس جمهور چقدر حقوق می گیره که توانایی سرپرستی 30 تا بچه رو داره؟
محدثه
Iran, Islamic Republic of
چه عجب بالاخره یه چیزی از احمدی نژاد یاد گرفتن ایشون!!!
Iran, Islamic Republic of
ای ول خوبه
Iran, Islamic Republic of
وظیفه ایشان ودولتشان سرپرستی ومسولیت همه کودکان بی سرپرست است نه 30 نفر !! این حق یتیمان است که دولت اسلامی انها را سرپرستی کند .فقط با بودجه وهزینه های تبلیغاتی همایشها میشود این کار را کرد و تعلل تا کنون در دولتهای مختلف هم ظلم به یتیمان بوده وهست .
رضا
کار قشنگی بود ولی چرا رئیس جمهور تو هیچ اجتماع عمومی حاضر نمیشن؟؟؟
رضا
تو شهر ری اومده حواسم نبود ببخشید
از سار کاشان
درود بر این رئیس جمهور مردمی و عاقل
بابا وضع رئیس جمهورمون خوب درسته ها!
France
انشاالله همیشه با این قشر دیدار کنه نه با افرادی که دستشون تو فتنه دخیل بوده مثل شجریان...