جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

قیمت لوازم خانگی افزایش نمی یابد

يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 332915
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: امسال افزایش قیمت نداشتیم و تا پایان سال هم تغییر نمی کند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، محمد طحان پور گفت: حتی تولیدکنندگان خارجی ۵ درصد کاهش قیمت اعلام کرده اند در حالی که پارسال تا ۱۰۰ درصد هم افزایش قیمت به سبب نوسان نرخ ازر و افزایش هزینه تولید گزارش می شد.

وی افزود: ما طرفدار توسعه تولید داخلی در فضای رقابتی و فناوری های نوین هستیم و نمی توان با حذف واردات به این هدف رسید و به هیچ وجه از واردات بی هدف حمایت نمی کنیم.

طحان پور گفت: واردات بخشی از لوازم خانگی که در گروه کالایی ۱۰ قرار دارد ، مستلزم تصمیم دولت است.

وی کیفیت برخی کالاهای تولید داخلی مانند یخچال، فریزر و اجاق گاز و آبگرمکن را در سطح جهانی دانست و افزود: باید خدمات پس از فروش هم توسعه یابد.

طحان پور با تأکید بر ضرورت عرضه خدمات پس از فروش گفت : اتحادیه لوازم خانگی با شماره تلفن ۹ و ۶۶۷۱۷۵۴۸ هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۴ ( به جز دوشنبه ها) آماده پاسخگویی است و سامانه تلفن ۱۲۴ هم آماده دریافت نظر و شکایت احتمالی شهروندان است.

طحان پور با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت و مدیریت هزینه و قیمت تمام شده تولید گفت : بخشی از محصولات داخلی به اروپا به ویژه کشورهای اروپای غربی مانند ایتالیا و آلمان صادر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قیمت ها ار پارسال 3 برابر شده میترسم اگر قیمتها افزایش پیدا نکند بیچاره ها ورشکست شوند .خجالت هم خوب چیزیه