پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مرعشی:

در انتخابات با اصولگرایان رقابت می‌کنیم

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 332108
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی گفت: حتماً برای مجلس آینده برنامه خواهیم داشت، مجلس رکن مهمی برای کشور است و با اصولگرایان رقابت خواهیم کرد.
به گزارش جهان، ‫حسین مرعشی سخنگوی سابق حزب کارگزاران در گفت‌وگو با دانا اظهار داشت: هیچ دولتی نمی تواند فراجناحی باشد اما می تواند از شخصیت های فراجناحی که برای کاری مناسب هستند تشکیل شود.

وی دولت قبل را ناشایست ترین دولت تاریخ ایران دانست و گفت: دولت کنونی بیش از اندازه با عناصر ناشایستی که از دولت قبلی به بدنه آن تحمیل شده، مباشرت می کند.

مرعشی در پاسخ به پرسشی کدر مورد فعالیت‌هایش گفت: من همیشه فعال بودم؛ در زندان هم فعال بودم و حکمم منع فعالیتهای سیاسی شخصی نیست بلکه بنده عضویت و فعالیت در احزاب و موسساتی که کار سیاسی فرهنگی انجام می دهند، نمی توانم داشته باشم.

وی ادامه داد: البته من فکر می‌کردم که نماز جمعه هم نمی توانم بروم اما مدتی است که فهمیدم می توانم.

مرعشی در ادامه گفت: تمام وظیفه من تقویت استاندار کرمان است و البته هیچ توصیه ای برای هیچ پستی به وی نخواهم کرد.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین اظهار داشت: حتماً برای مجلس آینده برنامه خواهیم داشت، مجلس رکن مهمی برای کشور است و با اصولگرایان رقابت خواهیم کرد و امیدواریم اصول گرایان قاعده بازی را رعایت کنند.

وی نظر خود را راجع به لقب دولت پیر دادن به دولت یازدهم و جوان گرایی دولت قبل اینگونه بیان داشت: نباید عملکرد غلط دولت های گذشته را به حساب جوانان این مملکت گذاشت که اگر اینگونه شد در طول تاریخ دیگر کار به جوانان سپرده نخواهد شد.

مرعشی استفاده از کارآزمودگان در دولت را در تمام دنیا مرسوم دانست و گفت: مرکز دولت محل پرورش نیرو نیست بلکه این کار باید در بدنه دولت صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *