پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

طرح تعریض خیابان امام (ره) تا پایان دی

سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 331885
شهردار منطقه ۱۰ شهرداری تهران گفت: طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) تا پایان دی به اتمام می‌رسد و این خیابان ۳۵ متری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فرامرز عظیمی گفت: از کل مسیر تعریض خیابان امام خمینی(ره) که از بزرگراه یادگار امام(ره) آغاز و به بزرگراه شهیدنواب صفوی ختم می‌شود تنها حدفاصل خیابان خوش تا رودکی باقی مانده که این محدوده نیز به زودی تکمیل و پروژه تحویل شهروندان می‌شود.

وی با بیان این که حدود ۲۰۰ متر از طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) باقی‌مانده است، افزود: این محدوده معارضان بسیار زیادی داشت که در حال رفع معارض هستیم و تا یک ماه آینده عملیات عمرانی به پایان می‌رسد.

عظیمی اضافه کرد: تاکنون ۳۳ هزارمتر از عملیات جابه‌جایی و ایجاد تأسیسات زیرساختی (آب، گاز، برق و مخابرات) در فازهای مختلف به سرانجام رسیده اما هنوز ۲۲ هزار متر از معارضات تأسیساتی این محور باقی مانده که برای رفع آن‌ها در تلاش هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به این‌که زیباسازی و ایجاد فضای سبز نیز همزمان با اجرای عملیات عمرانی در این محور انجام شده است، اظهار داشت: در تلاش هستیم مراحل باقی‌مانده از این طرح را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به سرانجام برسانیم.

وی به بافت فرسوده منطقه ۱۰ و لزوم توسعه معابر اشاره و بیان کرد: طرح تعریض خیابان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از اولویت‌های مهم منطقه با جدیت در دست اجراست و به طور حتم تکمیل این طرح موجب کاهش ترافیک منطقه و مناطق همجوار خواهد شد.

طرح تعریض خیابان امام خمینی (ره) درراستای سهولت تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک خیابان‌های همجوار و اتصال بزرگراه یادگار امام(ره) به شهید نواب صفوی در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ قرار گرفته است که پس از اجرای طرح، خیابانی با عرض ۳۵ متر تحویل شهروندان می‌شود.

این امر علاوه بر این‌که دسترسی به محدوده مرکزی شهر را با هدایت ترافیک شرق به غرب و بالعکس فراهم می‌کند، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک خیابان‌های همجوار، اتصال بزرگراه‌های یادگار امام (ره) و شهید نواب صفوی از طریق شریان‌های اصلی همچون خیابان امام خمینی (ره) خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *