پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دیدارنمایندگان‌اصولگراواصلاح‌طلب‌دروزارت‌کشور

دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 331744
عضو شورای مرکزی حزب کارگزران سازندگی از دیدار نمایندگان جمعی از احزاب اصولگرا و اصلاح‌طلب با معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد.
به گزارش جهان، یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان با گرایش‌های مختلف با میرولد معاون سیاسی وزیر کشور دیدار و گفت‌وگو کردند، گفت: در این دیدار در خصوص تجدید فعالیت خانه احزاب و تعامل بیشتر با تشکل‌های سیاسی بحث و بررسی کردیم، دوستان دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه و میرولد با حوصله به آنها گوش داد.

وی افزود: معاون سیاسی وزیر کشور با حسن ظن ابراز علاقه کرد تا خانه احزاب مجددا فعال شود. همچنین مقرر شد دوستان راهکارهایی مطالعه کنند تا در خانه احزاب زمینه تعامل هر چه بیشتر احزاب فراهم شود و انشاءالله فعالیت خانه احزاب آغاز شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: میرولد علاقه مندی خود را برای فعالیت دوباره خانه احزاب اعلام کرد تا از این طریق احزاب بتواند در فضای صمیمی با هم گفت‌وگو کنند.

طاهرنژاد در ادامه از دیدار احزاب و تشکل‌های سیاسی با وزیر کشور خبر داد و اظهارداشت: شخص وزیر کشور در حال تدارک یک جلسه نسبتا وسیع با فعالان سیاسی است و آن‌طور که از وزارت کشور و صحبت‌های میرولد مطلع شدیم، رحمانی فضلی علاقه مند است به زودی این دیدار انجام شود بنابراین به نظر می‌رسد این نشست به‌زودی برگزار شود تا وزیر کشور از نزدیک در جریان فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی قرار گیرد.

وی در خصوص تعامل دولت یازدهم با احزاب و تشکل‌های سیاسی، گفت: واقعیت این است که دولت در این مدت بیشتر وقت خود را مصروف به ایجاد گشایش در اقتصاد ملی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی کرده است، بنابراین پرداختن به توسعه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زمان‌بر است و در مدت کوتاهی نمی‌شود ارزیابی دقیقی در این باره انجام داد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: اما نشاط، تفاهم و فضای امیدی که در جامعه ایجاد شده می‌تواند روی فعالیت احزاب اثر بگذارد و آنها را به آینده امیدوار کند چرا که دولت قبل هیچ اعتقادی به احزاب نداشت و کل بودجه احزاب را حذف و خانه احزاب را هم تعطیل کرد.

طاهرنژاد افزود: اما این دولت به فعالیت احزاب علاقه‌مند است و همین علاقه را تا الان در حد اظهار نظر اعلام کرده که به نظرم همین مواضع بر روی فعالیت احزاب تاثیر گذاشته است، به همین جهت امیدواریم در فضایی که ایجاد شده فعالیت سیاسی و حزبی هم توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگانی ازا حزاب اصولگرا و اصلاح طلب حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به حضور ابوالقاسم رئوفیان، محمد جواد حق‌شناس و چند تن دیگر اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *