جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

رونمایی از کتاب یادمان شهید انصاری

يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 331504
همزمان با آغاز هفته پژوهش، از بیش از ۱۰۰ عنوان اثر پژوهشی درحوزه فرهنگی - بین‌المللی با حضور غلامعلی حداد عادل و محمدباقر خرمشاد در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رونمایی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هفته پژوهش در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیش از ۱۰۰ اثر پژوهشی روز دوشنبه ۲۵ آذرماه سالجاری برگزار و از کتاب یادمان شهید اقتدار فرهنگی «حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت رونمایی می‌شود.

در این مراسم، ضمن تقدیر از اساتید و پژوهشگران فعال در عرصه‌های نگارش مقالات، کتب، وبلاگ‌ها و پایان‌نامه‌ها، از تازه‌های نشر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز رونمایی به عمل خواهد آمد.

فهرست برخی ز این آثار به شرح ذیل است:

۱- کتاب های جامعه و فرهنگ چین (دوره سه جلدی)، روسیه (دوره دو جلدی)، لبنان و نیجر

۲- کتاب‌های دانستنی‌های یک رایزن (۵ عنوان)

۳- کتاب های تاریخ شفاهی رایزنان فرهنگی (بیش از بیست عنوان)

۴- ترجمه کتاب دانش مسلمین علامه حکیمی به چهار زبان (عربی، روسی، اسپانیولی و انگلیسی)

۵- کتاب‌های تصوف در آسیای میانه، فرهنگ سنتی چین، فرهنگ و تمدن در آفریقا، علوی‌گری و بکتاشی‌گری در آناتولی

۶- کتاب مدخل فی النظریه السیاسیه للامام الخمینی

۷- کتاب آیینه فرهنگ (۱۵ عنوان)

۸- گردونه افعال زبان فارسی

۹- اولین شماره نشریه علمی و پژوهشی اسلام سیاسی

۱۰- بیش از ۲۰ عنوان گزارش پژوهشی با موضوعاتی از جمله بومیان استرالیا، جریان‌های فکری علیه تشیع در جهان اسلام، میراث معنوی و پدیده جهانی شدن، اقلیت‌های مذهبی استرالیا، یهودیت در ایتالیا، خشونت علیه زنان در غرب، مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی بلغارستان، سیاست‌های فرهنگی فدراسیون روسیه، پاسخ به شبهات پیرامون تشیع به زبان انگلیسی، اصطلاح‌نامه فرهنگی، ترکان پارسی‌گوی و ...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *