پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

امشب پایان زمان ثبت‌نام آزمون سراسری

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 331277
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار ثبت‌نام داوطلبان در آزمون سراسری سال ۹۳ تأکید کرد: داوطلبان تا پایان امشب برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۳ مهلت دارند.
به گزارش جهان، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که از ساعت ۱۴ روز شنبه، ۱۶ آذرماه آغاز شده است، ساعت ۲۴ امروز پایان می‌پذیرد.

وی افزود: داوطلبان شرکت در رقابت‌های آزمون سراسری سال ۹۳ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری مجازی و بین المللی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که پذیرش در آن‌ها بر اساس آزمون صورت می گیرد، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی، غیرانتفاعی و غیردولتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۳ آذرماه ۹۲ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به‌نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که ثبت‌نام خود را تاکنون انجام نداده‌اند، طی امروز ثبت‌نام خود را انجام دهند و قبل از تکمیل تقاضانامه الکترونیکی، مطالب دفترچه راهنمای این آزمون را به‌دقت مطالعه کنند.

توکلی یادآور شد: داوطلبان پذیرش در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق)، دانشگاه آزاد اسلامی و حتی رشته‌های بدون آزمون (پذیرش براساس سوابق تحصیلی) نیز ضرورت دارد حداکثر تا پایان امشب ساعت ۲۴ امروز ۲۳ آذرماه به سایت اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۳ اقدام کنند.

وی ضمن توصیه به داوطلبان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این آزمون تا پایان امروز، ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز، ۶۴۰ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.

 آزمون سراسری سال ۹۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، پنجم و ششم تیرماه و صبح روز شنبه، هفتم تیرماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *