جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
وزیر کشور:

حاضرم مشاور استاندار کردستان باشم

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 330381
عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه تودیع و معارفه استاندار کردستان که در سالن امام‌خمینی(ره) سنندج برگزار شد، با بیان اینکه مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در مسیر انتخاب استاندار جدید کردستان وظیفه خود را انجام دادند، اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌ای که نسبت به کردستان دارم، حاضرم مشاور استاندار کردستان باشم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزیر کشور تصریح کرد: پیش از انتخاب عبدالمحمد زاهدی به عنوان نماینده عالی دولت در استان، در پاسخ به پیگیری‌های نمایندگان کردستان در مجلس آمادگی خود برای قبول مسئولیت استانداری کردستان با حفظ سمت را اعلام کردم.

وی با اشاره به رای شایسته مردم استان کردستان به دکتر روحانی و خلق حماسه سیاسی با زبان کردی سلام ویژه و مخصوص رئیس‌جمهور و هیئت دولت را به مردم کردستان ابلاغ کرد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: دشمن در پیش از انتخابات پرشور ۹۲ به غلط تصور می‌کرد با گره زدن مسائل اقتصادی و سیاسی با انتخابات می‌تواند در کشور هرج و مرج و آشوب خیابانی ایجاد کند.

وزیر کشور با بیان اینکه استفاده از پتانسیل‌های منطقه کردستان باید توسط استاندار جدید در دستور کار قرار گیرد، گفت: استفاده از نخبگان و سرمایه‌گذاران کرد و غیر کرد در شورای توسعه استان مورد تاکید است و من به عنوان وزیر کشور در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان شخصا شرکت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا استاندار کرد انتخاب نشد؟!