شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۰
حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی:

برخورد احمدی‌نژاد با روحانی حکیمانه بود

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 329867
حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی گفت: برخورد احمدی‌نژاد با روحانی حکیمانه بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ادیب‌یزدی جمعه شب در مراسم چهارمین سالگرد مرحوم کردان در ساری با اشاره به دوران مدیریتی مرحوم علی کردان در کشور خاطر نشان کرد: مرحوم کردان پست‌های مدیریتی متفاوتی را در زمان خویش برعهده داشت.

وی بیان داشت: مدیریت در نظام اسلامی حریم، قاعده، تعریف، محور، اهداف، مبادی، آیات، روش و اصول دارد.

ادیب یزدی با تاکید بر حفظ نخبگان در کشور خاطر نشان کرد: اگر در جامعه نخبگان عقب‌نشینی کنند کارها درست پیش نمی‌رود و برای حفظ و حراست از نخبگان باید قدر مدیران لایق را بدانیم.

این خطیب ادامه داد: مدیریت مناسب انقلاب اسلامی ایران از دوره شهید رجایی و رهبر انقلاب اسلامی در کشور حاکم شد و این مدیریت با نگاه حکیمانه امام خمینی(ره) حاکم بود.

وی اضافه کرد: ‌مدیران آن دوران مورد احترام مردم و محبوب مردم بودند و مردم احترام خاصی برای مدیران ارشد نظام قائل بودند.

این مسئول اضافه کرد: برای ما فرق نمی‌کند کدام دولت در حال خدمت به مردم است، دولتی که مورد تایید رهبر انقلاب است برای ما تمام است.

ادیب یزدی با اشاره به برخورد احمدی‌نژاد پس از انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور گفت: برخورد احمدی نژاد با روحانی حکیمانه و بزرگوارانه بود و حتی احمدی‌نژاد به وزراء خویش نیز اعلام کرد که با روحانی دیدار داشته باشند.

وی بیان داشت: برخورد احمدی‌نژاد حکیمانه بود و ما توقع داریم که جواب برخورد حکیمانه هم حکیمانه باشد و این برخورد حکیمانه از جانب طرف مقابل هم رعایت شود.

ادیب یزدی بیان داشت: نباید به هیچ عنوان به دنبال تضعیف همدیگر باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: دست مدیران را باید بگیریم که در حال کمک به پیشبرد اهداف نظام هستند.

ادیب‌یزدی در پایان با اشاره به مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب همان راه و هدف امام (ره) را پیگیری می‌کنند و در همه امور بسیار شفاف مسائل را مطرح می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند همه صلحا و خیرخواهان را در مقابل فتنه گران قدرت طلب و تخریب چی حفظ کند.
متاسفانه آقاي روحاني جواب بسيار بدي به اين رفتار داد و تمام تلاشهاي او و همكارانش را نديده گرفت و فقط از كاستيها گفت آيا اين معني اعتدال و تدبير است ؟؟؟؟؟!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اظهارات روحاني در مورد اقدامات دولت دهم ناشي از حقد و كينه است كه از احمدي نژاد دارد آنهم متاثر از القائات هاشمي رفسنجاني است كه در طول 8 سال رياست جمهوري احمدي نژاد توسط رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به رئيس مركز مطالعات استراتژيك مركز تشخيص مصلحت نظام ( اوه كي ميره اين همه راه را ) تا تونستند براي خودشون عنوان درست كردند . يعني جناب روحاني القاء شده كه فقط كاستي هاي دولت نهم و دهم را ببيند ونه پيشرفتها را از دو نفر روحاني و شيخ اينه همه كينه جويي و حسادت خيلي بد و ناشايست هست . خوبه كه اين حضرات مردم را هم به تقواي الهي توصيه مي كنند !!؟ چطور مي توانند الگوي جوانان باشند ؟ وقتي روز روشن را اين همه تلاشهاي مثبت دولت نهم و دهم را انكار مي كنند و حتي نامي ازش نمي برند خلاصه متاسفم كه رئيس جمهور بي انصافي انتخاب كرديم . او كه با رئيس دولت قبلي اينطور بي انصاف برخورد مي كند با مردم چگونه مي خواهد با انصاف باشد ؟؟!
به نظرم هاشمی باعث شده شخصیت خود اقای روحانی در سایه باشه. اینطور که بر میاد اقای روحانی خودشم بدش نمیاد از این اخلاق و الا بچه که نیست همش تحت سلطه و یا القائات کسی باشه حالا یا هاشمی یا هر کسی دیگه.
Iran, Islamic Republic of
تا زماني كه اين دولت تحت الحمايه فردي مثل هاشميست ,انتظاري بهتر از اين نمي توان از آقاي روحاني داشت.!!
احد
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام.
فقط مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظره مناظرهمناظره مناظرهمناظره و فقط مناظره اگر راست میگوید دولت راستگویان تشکیل داداند.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
وقتي از دولت يازدهم به عنوان دولت راستگويان نام مي برند يه جورايي خنده ام ميگره
اين دولت بعضا اطلاعات دورغ به مردم ميده مثل خزانه خالي آنهم در آستانه مذاكرات هسته اي اونوقت مدعي دولت راستگويان هم هست . دولت قبلي پسر پيغمبر نبود اما مدعي راستگويي هم نبود . اما اين دولت صبر نكرد چهار سال بگذره، نيامده دروغگويي و گزارش غير واقعي را آغاز كرد. براي اينكه كم كاري خودشو كم اهميت كنه به مشكلات دولتهاي قبلي مي پردازه . معني راستگويي را هم بالاخره فهميديم آنهم از يك روحاني !
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
آقاي اديب يزدي رهبر انقلاب هر كس ديگري هم كه غير آقاي روحاني انتخاب ميشد تاييد مي كرد و زير چتر حمايت خود قرار مي داد در واقع ايشان عاشق چشم و ابروي آقاي روحاني يا هر كس ديگر نيستن بلكه به راي مردم و قانون احترام گذاشته اند نه صرفا شخص آقاي روحاني همانطور كه امام هم تا لحظات آخر از بني صدر حمايت كردند. البته اميدواريم اتفاقي كه براي بني صدر افتاد براي آقاي روحاني نيافتد چون ايشان هم در كسوت لباس روحانيت هستند و هم فامیلي شان روحاني است .اگر بيافتد صدمه اش هم به كسوت روحانيت و هم به واژه روحانيت وارد مي شود . البته اگر هاشمي و سران فتنه منزوي بگذارند اين كشتي به سلامت به ساحل نجات برسد.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اميدواريم پس از روحاني يك رئيس جمهوري بيايد و همانطور كه روحاني از احمدي نژاد ياد مي كند از روحاني ياد كند .
مردمی
احمدی نژاد با مرامه. چیکار داره به بقیه!
درود بر احمدی نژاد شریف و جوانمرد.