شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کارت هدیه را بین خبرنگاران توزیع کردم

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 329516
مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا گفت: کارهایی که در دولت انجام می شود مشخص و من این کارت هدیه ۱۰۰ میلیون ریالی که در گزارش آمده را بین خبرنگاران توزیع کردم.
به گزارش جهان به نقل از دانا، گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی ، شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) و شرکت های تابعه در جسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس قرائت شد.

این گزارش شامل ۸۴ صفحه است که توسط کمیته تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تهیه شده است.

در این گزارش از کارت هدیه ۵۰۰ میلیون ریالی به معاون اول دولت قبل، مسوولان برخی رسانه ها در دولت دهم تا هدیه ۱۰۰میلیارد ریالی به سرپرستان وقت وزارت تعاون ، هدیه سکه های طلا به مسوولان وقت سازمان تامین اجتماعی و همچنین یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال کارت هدیه به ۳۷ نفر از نمایندگان مجلس قید شده است.

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درمورد عملکرد این سازمان در زمان ریاست سعید مرتضوی رییس سازمان تامین اجتماعی در دولت محمود احمدی نژاد است.

در نهمین محور گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی به دریافت یکصد میلیون ریال کارت هدیه توسط آقای امیدی شهرکی مدیر عامل ایرنا اشاره شده است.

بر همین اساس نظر وی را در این رابطه جویا شدیم.

مجید امیدی شهرکی مدیر عامل سابق خبرگزاری ایرنا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا در پاسخ به سوالی در خصوص گزارش تحقیق وتفحص از تامین اجتماعی که امروز در مجلس قرائت شد، اظهارداشت: کارهایی که در دولت انجام می شود مشخص است.

وی افزود: من این کارت هدیه ۱۰۰ میلیون ریالی که در گزارش آمده را بین خبرنگاران توزیع کردم.

وی افزود: همانطور که می دانید بعضا در مناسبت های مختلف مثل روز خبرنگار و اعیاد بسته ها و هدایایی به خبرنگارن به طور مستقل یا از طریق مدیرعامل اختصاص می یابد و این مبلغ نیز که در متن گزارش آمده است را بین خبرنگاران توزیع کرده ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *