پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۶

واکنش حسینیان به پیشنهاد احمدی نژاد

چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 329491
عضو جبهه پایداری از پیشنهاد مناظره احمدی نژاد با روحانی استقبال کرد و گفت: ارائه آماری که منطبق با واقعیات نیست از سوی روحانی در قالب گزارش صد روزه اقدام خوبی نبود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روح الله حسینیان پیشنهاد احمدی نژاد برای مناظره با روحانی را پیشنهاد خوبی خواند و گفت: اینکه آقای روحانی آماری بدهد که با واقعیات انطباق نداشته باشد و در کشور تشنج و دلنگرانی ایجاد کند، درست نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور قبلی و رئیس جمهور امروز کشور می توانند در برنامه مناظره ای در مقابل هم بنشینند و با ارائه آمار صحیح حرف هایشان را در مقابل مردم بزنند.

پس از ارائه گزارش ۱۰۰ روزه روحانی، احمدی نژاد رئیس جمهور سابق خواستار برگزاری مناظره ای با وی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا ما مگه یه مر کز آمار و بانک مرکزی بیشتر داریم همین آقای حسینیان با بقیه بشینن و مرکز آمار و بانک مرکزی رو مکلف کنن امارها رو چاپ کنن و در مجلس قرائت بشه این بساط هم جمع میشه حتما بعد از بررسی با توجه به نظر آقای حسینیان پیشرفتهای شگرفی کشف خواهد شد یه نمونه اش امروز در مجلس قرائت شده مابقی رو هم شما پیگیری کن ببینیم چه می کنی مناظره لازم نیست
حمید
مساله اصلی غلط بودن آمارها نیست بلکه ارائه راست و دروغ همراه هم و تنها بیان ضعفها و پوشاندن موفقیتها و آدرس غلط دادن در مورد مشکل هاست
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
آفرین حمید. دولت طوری رفتار می کنه که انگار دوست داره یکی بهش هی سقلمه بزنه. پدرجان رای مرزی آوردی قبول کردیم، ... به ملت خدمت کن، اخلاص وقتی نباشه، ریاضت کشیدگان حجره نشین را هم منحرف می کند. البته نمی دانم دانشگاه گلاسکو حجره داشته یا نه؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هم بانك مركزي و هم مركز آمار هر دوشون دروغ مي گن آمار كف خيابونهاست آمار درست تو صفهاي نون و اتوبوس و متروست آمار گراني مايحتاج مردم است آمار ماشين هاي سواري چند صد ميليون تومني تو خيابونهاي بالاي شهر تهران است دروي وري تحويل مردم ندهيد ؟ امار قيمت اجاره مسكن و ..اينهاست .
خوبه يه شيطاني به نام امريكا هست كه همه سوء مديريت ها و فاميل بازي ها و رفيق بازي ها را باند بازي ها را در اداره كشور به گردن او بياندازيد .
فرض كنيم دو سه سال ديگه امريكا مضمحل شد و از ميان رفت و دخالتي در كار شما نكرد
اون موقع مشكلات را به گردن كي مي اندازيد ؟
کاظم
واقعیت را بیان کردی به امید روزی که این واقعیت ها از گوش مسئولین بدون هیچ گونه غرض ورزی و انتقاد از همدیگر و جبهه گیری در مقابل هم شنیده شده و چاره اندیشی گردد و الا ...
سهراب
هرچی احمدی نژادمیگه درسته ولی هرچی روحانی میگه دروغه بنازم به این انصاف.