جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

اوباما استفاده از فیس بوک را برای دخترانش محدود کرد

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 329090
رئیس جمهور آمریکا استفاده از شبکه اجتماعی فیسبوک را برای دختران خود محدود کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "باراک اوباما" و همسرش میشله در گفت وگو با شبکه ای بی سی نیوز در پاسخ به این پرسش که "سوالی که بسیاری از والدین با آن مواجه هستند این است که فرزندان آنها تا چه حد باید به شبکه هایی همچون فیسبوک، توئیتر و اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟" پاسخ دادند :مالایا دختر بزرگ ما که ۱۵ سال سن دارد دسترسی محدود به فیسبوک داشته و ساشا دختر کوچکمان که ۱۲ سال سن دارد هنوز به حد کافی بزرگ نشده تا از فیسبوک استفاده کند.

میشله بانوی اول آمریکا در این رابطه گفت : من هنوز اعتقاد زیادی به اینکه افراد جوان از فیسبوک استفاده کنند ندارم. زیرا فعالیت آنها در این شبکه در معرض دید عموم است.

رئیس جمهور آمریکا در حالی استفاده از فیسبوک را برای فرزندان خود محدود کرده که بر اساس گزارش های تایید شده این شبکه اجتماعی با همکاری های سازمان های اطلاعاتی آمریکا از کاربران خود جاسوسی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام
آقای اوباما شما چقدر بی‌فرهنگ هستید!!!!! تازه مسئولین کشور ما به این نتیجه رسیده‌اند که برای افزایش فرهنگ کشور باید فیس‌بوک آزاد شود و دارند تمام تلاش‌شان را هم می‌کنند آن وقت شما .......
چقدر ما بدبختیم با این مسئولین به اصطلاح بافرهنگ!!!
چون مسلما خودشون به فلسفه ظهور و حضور این قبیل سایتها واقف اند. سایتهای اینچنینی برای خدشه دار کردن فرهنگ کشورهای دیگر و جاسوسی و ترویج فساد و بی بندباری است.