کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موشک ایرانی در تبلیغات کمیک اسرائیل علیه حماس + عکس

11 آذر 1392 ساعت 9:50

ممنوعیت سیگار کشیدن زنان در مکانهای عمومی ، حجاب بانوان و ممانعت از رقصیدن بانوان فلسطینی در غزه به عنوان محورهای عملیات روانی رژیم صهیونیستی علیه حماس به کار رفته است.


به گزارش جهان به نقل از مشرق، پایگاه اطلاع رسانی «وزارت جنگ رژیم صهیونیستی » (آی دی اف) با انتشار کمیکی از فعالیت ها و فرماندهان حماس در غزه، سعی می کند ناتوانی خود در مقابله با حماس را جبران کند.

این پایگاه اینترنتی می نویسد: «از روز به وجود آمدنش، حماس به یهودیان تهمت زده است، آموزه‌های ویران‌گر به کودکان‌شان می‌آموزند و به اسرائیل با عملیات‌های انتحاری و موشک حمله می‌کنند. در نوامبر ۲۰۱۲ چاره‌ای نداشتیم جز اینکه ترور حماس را از طریق رکن عملیات دفاعی متوقف کنیم. یک سال بعد، به شما نشان می‌دهیم که چنین سازمان تروریستی را تا کنون هرگز ندیده‌اید.»

استفاده از پرچم ایران روی موشک های فجر ۵ در این کمیک آمده است و زیر ان نوشته شده «سازمان تروریستی حماس دائما امنیت اسرائیل و شهروندان آن را تهدید می کند. دنیا باید این حقایق را بداند».

در بخشی دیگر از این کمیک ممنوعیت سیگار کشیدن زنان در مکانهای عمومی ، حجاب بانوان و ممانعت از رقصیدن بانوان فلسطینی در غزه به عنوان محورهای عملیات روانی رژیم صهیونیستی علیه حماس به کار رفته است.


کد مطلب: 329016

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/329016/موشک-ایرانی-تبلیغات-کمیک-اسرائیل-علیه-حماس-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com