پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دیپلمات‌های اروپایی در راه بازگشت به سوریه

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 328656
یک خبرگزاری غربی به نقل از دیپلمات ها، از انجام رایزنی میان کشورهای غربی و دمشق برای بازگشت سفیران کشورهای اروپایی به سوریه خبر داد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: دیپلمات ها از سفر مقات کشورهای اروپایی به دمشق برای مهیا کردن شرایط بازگشت سفیران خود به سوریه خبر می دهند.

در همین رابطه یک دیپلمات اروپایی گفت : از ماه می ما اندک اندک شروع به بازگشت به دمشق کرده ایم. فکر می کنم که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۴ میلادی شما شاهد حضور تعداد بیشتری از سفرای غربی در دمشق خواهید بود.

بر همین اساس اخیرا نمایندگانی از اتریش، رومانی، اسپانیا، سوئد، دانمارک و اتحادیه اروپا به دمشق سفر کرده و برخی از آنها با "فیصل مقداد" معاون وزیر خارجه سوریه، دیدار و گفتگو کرده اند.

از زمان آغاز بحران در سوریه، کشورهای اروپایی شروع به خارج کردن نمایندگان خود از دمشق نمودند اما گویا اخیرا تصمیم به بازگرداندن سفرای خود به سوریه گرفته اند و از همین رو به تازگی رایزنی هایی میان مقات اروپایی و سوری انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *