پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

محورهای هراز و فیروزکوه باز است

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 326802
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با وجود بارش برف در جاده های شمال ‏شرق استان تهران محورهای هراز و فیروزکوه باز است.
به گزارش جهان، مهران کرانیان در گفت وگو با مهر اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف نه چندان سنگین محورهای مواصلاتی شرق استان تهران منتهی به نوار شمالی کشور را فرا گرفته است.

وی ادامه داد: این بارش در سایر مسیرهای منطقه شامل آزادراه تهران - پردیس و جاده قدیم تهران - شمال به صورت باران دیده می شود.

کرانیان اضافه کرد: اما برغم بارش برف و باران در سایه حضور به موقع و تلاش مسئولان اداره راه و شهرسازی پردیس - رودهن برف سطح جاده پاک ‏سازی شده و به قول معروف آسفالت سیاه است.

خودداری از سفرهای غیرضروری

این مسئول افزود: رانندگان برای تردد در چنین شرایط آب و هوایی باید جانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند و حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری به نوار شمالی کشور خودداری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: این احتیاط باید در مسافرتهای شبانه بیش از سفرهای روزانه لحاظ شود چراکه امکان تبدیل بارش برف به کولاک و مه غلیظ بویژه در گردنه ها وجود دارد.

وی به مسافران راهی به نواحی شمالی کشور توصیه کرد که اگر امروز ضرورتی در سفر دارند نکات مهم چنین شرایط آب و هوایی نظیر تنظیم دستگاه های گرمایشی، همراه داشتن لباس مناسب این فصل، وجود زنجیر چرخ، تنظیم سیستم برق خودرو و تنظیم و درستی شیشه پاک کن و شیشه شور را رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *