جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۷
۱۳

تذکر دفتر مقام معظم رهبری به استانداری تهران

يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 325977
دفتر مقام معظم رهبری درباره زمین‌‌خواری در شمال تهران به استانداری تهران تذکر داد.
تذکر دفتر مقام معظم رهبری به استانداری تهران
به گزارش جهان، حسین هاشمی در گفت‌وگو با فارس ضمن تأیید تذکر دفتر مقام معظم رهبری درباره زمین‌خواری در شمال تهران اظهار داشت: از دفتر ایشان درباره موضوعات مختلف متذکر می‌شوند و در گذشته نیز تذکراتی درباره موضوعات مختلف داده بودند.

وی ادامه داد: طبیعتاً هرکجا که احساس کنند مقداری به منابع طبیعی تجاوز شده است، از دفتر ایشان تذکر می‌آید و مطمئناً مورد اقدام و پیگیری استانداری تهران قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدرم شماها گوش می دید
چرا بايد كاري صورت پذيرد تا دفتر حضرت آقا مجبور به تذكر شوند ؟
مقام معظم رهبري در صورت اضطرار وارد موضوعات مي شوند ، لذا مسئولين نبايد اعمالي انجام دهند كه ايشان مجبور به ورود در آن شوند.
حسین
آقای هاشمی که معتقد هستند فتنه سال 88 فقط آشوب بوده آیا به تذکر دفتر حضرا آقا اهمیتی میدهند؟؟؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حسین هاشمی استاندار تهران نه اکبر هاشمی رفسنجانی
بین آن هاشمی و این هاشمی استاندار یک تشابه فامیلی وجود دارد ولی در باب صرفا یک آشوب بودن فتنه 88 باید خدمت شما عرض کنم در دوره ریاست جمهوری آقای هاشمی مردم مشهد که از یک سری مسائل به ستوه آمده بودند و اعتراض شان به سیاست های مالی و ارزشی دولت وقت بود ریختند توی خیابان که دستور برخورد با آنها صادر شد. پوست مردم را کندند. این وسط معلوم نشد چه کسی هم کتاب فروشی سازمان تبلیغات را به آتش کشید و موجب شد کتاب فروشی در آتش بسوزد. با توسل به همین امر نفس ها را بریدند. این خبر هرگز مطرح نشد و کسی هم از آن یادی نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
پس استانداری منتظر می شود تا دفتر رهبری تذکر دهد پس آن همه ... اونجا چکار میکنند؟!
تذکر دفتر آقا زمانی هست که دیگه آش را خیلی شور میکنند ولی سوال این است که آیا آب رفته به جوی باز خواهد گشت یا اینکه بازهم برای دور زدن تبصره پیدا میکنند
ملت
لازم باشه حضرت آقا خودشان زودتر تذکر میدهند. ایشان میدانند کی باید تذکر دهند.
United States
چرا باید کاری کنن که اقا تذکر بدن
مسئولین باید حواسشون جمع باشه بیشتر جمع باشه
مردم باید هوشیار باشند. نباید شلوغ بازی کرد تا جامعه ملتهب شود ولی نباید هم نشست و فقط به این فکر کرد که اگر ایرادی بود رهبر تذکر می دهد. در یک جامعه شیعی ملت زنده است. حرکت دارد. زبان گویا و اندیشه پویا دارد. نه اینکه مانند قوم حضرت موسی (ع) بنشینند تا پیغمبرشان برود بجنگد بعد که پیروز شد به این ها اطلاع دهد که بفرمایید این هم نتیجه اش!
ایرانی
فکر کنم دیگر از تذکر گذشته این جور مسائل ایران ....
United States
بله دقیقا
منم موافقم
اسماعیل
با سلام . استاندار کاری نکند که با اجرای طرح از درب منزل ، موجب نارضایتی مردم شود و از حضرت آقا توبیخی بگیرد .