جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمزمه مجدد تغییر ریاست اتاق ایران

يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 325899
زمزمه استعفای محمد نهاوندیان از ریاست اتاق ایران که از خرداد ماه امسال به صورت همزمان مسئول دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز بود پس از معرفی وی به عنوان عضو حقیقی شورای پول و اعتبار بار دیگر مطرح شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پس از آنکه طی هفته های اخیر زمزمه ها در مورد استعفای نهاوندیان از ریاست اتاق بازرگانی ایران شدت گرفته بود، سرانجام برخی از اعضای رؤسای کمیسیون های اتاق ایران عصر دیروز این خبر را در جلسه خود رسما اعلام و در گفت و گوهایی جداگانه با خبرنگار تسنیم از تصمیم نهایی نهاوندیان برای کناره گیری از ریاست اتاق ایران خبر دادند.

این در حالی است که محمد نهاوندیان در گفت‌وگوی کوتاه با تسنیم ضمن رد این موضوع، توضیح بیشتر در این باره را به جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق ایران موکول کرد.

بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار ما در جلسه دیروز رؤسای کمیسیون های اتاق ایران اعلام می شود که یک هفته پس از استعفای نهاوندیان، انتخابات برای تعیین رئیس جدید اتاق ایران برگزار خواهد شد. این مهلت اما با مخالفت برخی از رؤسای کمیسیون ها مواجه شده است که خواستار تعیین زمانی عقب تر برای برگزاری انتخابات بودند.

نهاوندیان روز گذشته از سوی رئیس کل بانک مرکزی به عنوان کارشناس پولی و بانکی، عضو حقیقی شورای پول و اعتبار هم معرفی شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *