پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جلسه رای اعتماد وزیر ورزش پخش زنده نمی‌شود

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 325768
عضو هیأت رئیسه مجلس، ضمن تشریح نحوه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش در نشست یکشنبه ۲۶ آبان مجلس، از حضور دکتر روحانی برای دفاع از وزیر مربوطه در این نشست خبر داد.
به گزارش جهان، حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی رأی اعتماد و برنامه‌های محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در روز (یکشنبه ۲۶ آبان)، گفت: بررسی صلاحیت این وزیر پیشنهادی اولین دستور کار نشست علنی بوده و بعد از مجلس وارد بررسی طرح‌های عادی می‌شود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس قبل از تشکیل جلسه بررسى رأى اعتماد به وزیر پیشنهادی، نمایندگان مخالف و موافق وزیر در برگه‏هاى جداگانه یا دستگاه الکترونیک ثبت نام مى‏‌کنند و در آخر دو نفر از نمایندگان مخالف و دو نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یکنفر مخالف و موافق هرکدام براى مدت پانزده دقیقه فرصت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی و ورزش و جوانان در مجموع حدود نیم ساعت می‌تواند به دفاع از خود و تشریح برنامه‌هایش بپردازد، افزود:‌ رئیس‌جمهور بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس می‌تواند به مدت یک ساعت تنها درباره برنامه‏ها و صلاحیت وزیر پیشنهادى صحبت کند.

سبحانی‌‌نیا با اعلام اینکه دکتر روحانی رئیس‌جمهور برای دفاع از برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در نشست علنی روز (یکشنبه ۲۶ آبان) مجلس حضور پیدا می‌کند، تصریح کرد: از طرف دیگر تاکنون درخواستی از سوی صدا و سیما برای پوشش جلسه بررسی رأی اعتماد‌ مجلس به هیأت رئیسه ارائه نشده است، از این‌رو پوشش تصویری این نشست از سوی رسانه ملی به احتمال زیاد منتفی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *