چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱

هجوم کاربران ایرانی به فیس بوک فابیوس

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 325064
بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک پس از کارشکنی فرانسه در مذاکرات هسته‌ای ژنو در صفحه وزیرخارجه این کشور هزاران کامنت اعتراضی نوشتند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بسیاری از کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک پس از نقش مخرب فرانسه در مذاکرات هسته‌ای ژنو با کشورمان در صفحه وزیر خارجه این کشور هزاران کامنت اعتراضی نوشتند.

مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱+۵ در حالی در ژنو به مرحله تدوین پیش نویس توافق نامه ای دست یافت که لوران فابیوس، وزیر خارجه فرانسه در لحظات آخر با متن این توافق مخالفت کرد و گفتگو ها را بدون نتیجه به ۱۰ روز بعد موکول شد.

هر چند روایت های مختلفی از این کارشکنی فرانسه در رسانه ها منتشر شده است، و طی روزهای اخیر فابیوس نیز مجبور به تغییر موضع شد اما کاربران ایرانی به طور گسترده ای در صفحه فیس بوک وی اقدام به درج کامنت های اعتراضی کردند.

یکی از کاربران نوشته است:« آقای فابیوس! به نظرم با این کارتون شان و اعتبار مردم فرانسه رو در چشم ملت ایران به شدت پایین آوردید و خودتون رو در حد ابزار و وسیله ای در دست نتانیاهو قرار دادید. شما استقلال تاریخی فرانسه رو زیر پا گذاشتید.
ایرانی ها از هر فکر و مسلکی از این رفتار غلط شما ناخرسند هستند. آگاهانه و منطقی خواهد بود که به خاطر مردم و کشور بزرگی مثل فرانسه هم که شده از سیاست های افراطی نتانیاهو دوری کنید و دور بعدی مذاکرات رو با وزیر امور خارجه محبوبِ ما، تعامل سازنده و زیبنده ی شان مردم فرانسه داشته باشید.»

بسیاری از کاربران بحث رابطه فرانسه با اسرائیل و نیز کشورهای عربی را علت این اقدام فرانسه در مذاکرات هسته‌ای دانسته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من هم اگه فیس بوک فیلتر نشده بود بهش حمله می کردم.