سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

جیش‌العدل قاتل دادستان زابل نیست

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 324924
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که گروه جیش‌العدل در ترور دادستان زابل نقشی نداشته است.
به گزارش جهان، سیدباقر حسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: گروه جیش‌العدل تنها خواسته از حادثه رخ داده برای دادستان زابل استفاده کرده و با بهره‌برداری از این فرصت خود را به نوعی مهم جلوه دهد.

نماینده زابل همچنین در توضیح آخرین اخبار از هدف مظنونین دستگیر شده در ترور دادستان زابل گفت: تعدادی مظنون دستگیر شده‌اند که هنوز هیچ چیزی در مورد هدف آنها مشخص نشده و همه چیز در حال بازجویی است.

وی افزود: بازجویی‌ها از این مظنونان ادامه دارد که بنده آمار دقیقی از تعداد مظنونین ندارم طبیعتا بعد از کسب نتیجه اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: جلسه شورای تامین شهرستان هیرمند در این بررسی موضوع ترور دادستان زابل برگزار شد از آن جهت که قبلا مرحوم در دادگستری هیرمند دادستان بوده است.

منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو‌یی تاکید کرد که حادثه ترور دادستان زابل هیچ ارتباطی به موضوع سراوان ندارد و به دلایل غیرسیاسی این کار انجام شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین با تاکید بر این که حادثه زابل هیچ ارتباطی به حادثه سراوان نداشته است، گفت: ترور دادستان زابل در داخل شهر انجام شده و ارتباطی به گروه جیش‌العدل ندارد. چون آن‌ها عملیات تروریستی را از داخل خاک پاکستان طراحی کرده و بعد از انجام در ایران به پاکستان فرار می‌کنند ولی خودشان موضوع زابل را به حساب این گروه قرار دادند که چنین چیزی صحت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *