سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بررسی صلاحیت سرپرست دانشگاه آزاد

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 324412
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی آخرین وضعیت بررسی صلاحیت میرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد را تشریح کرد.
به گزارش جهان، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به عدم بررسی صلاحیت حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: این موضوع باید از سوی اعضای هیئت‌امنای دانشگاه آزاد به روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شود و روابط عمومی دبیرخانه نیز پس از دریافت نامه آن را در اختیار دبیر برای بررسی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دهد.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه شورا هنوز این نامه به روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام نشده بود، گفت: البته اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد برای این موضوع از زمان معرفی تا ۳ ماه وقت دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که چرا بررسی رئیس جهاد دانشگاهی به فاصله چند روز در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد اما با گذشت چندین هفته از انتخاب سرپرست دانشگاه آزاد هنوز صلاحیت وی در شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی نشده است؟ خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در جهاد دانشگاهی نظام اجرایی راحت‌تری وجود دارد و رئیس هیئت امنا، رئیس جهاد دانشگاهی نیز هست. بنابراین پس از انتخاب آقای طیبی، آقای یادگاری بلافاصله به عنوان رئیس قبلی نامه معرفی وی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه داد و شورا در اولین جلسه آن را بررسی کرد.

وی تاکید کرد: درباره بررسی صلاحیت سرپرست دانشگاه آزاد نیز رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد این اقدام را باید صورت دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *