شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تحویل شکر و برنج به هیات مذهبی با قیمت مصوب

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 323837
معاون وزیر صنعت با بیان اینکه هیئت‌ها به هر میزان که برنج و شکر بخواهند از شرکت‌غله و خدمات می توانند دریافت کند، گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی در شرایط مناسبی است و با همکاری بیشتر بانک مرکزی نیز بهتر می شود.
به گزارش جهان، عباس قبادی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد جلسه‌ای که در ریاست جمهوری برای موضوع گندم برگزار شده، اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی همیشه وجود دارد و اینکه تصور شود این جلسات به دلیل وجود مشکل است، درست نیست بلکه برگزاری چنین جلساتی برای هماهنگی بیشتر است.

وی در مورد میزان ذخیره سازی کالاهای اساسی نیز گفت: هیچ مشکلی در زمینه ذخیره سازی وجود نداشته و در وضعیت خوبی هستیم و اگر بانک مرکزی همکاری بیشتری داشته باشد وضعیت بهتر نیز می شود.

معاون وزیر صنعت در مورد توزیع برخی کالاها در ماه محرم خاطر نشان کرد:‌ در این ماه به هر میزان که هیئت‌ها برنج و شکر بخواهند به قیمت مصوب تنظیم بازار،‌ با مراجعه به سازمان صنعت استان و شرکت غله و خدمات بازرگانی هر استان، کالای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بنابراین گزارش، در این طرح برنج به قیمت کیلویی ۲۰۵۰ تومان و شکر نیز کیلویی ۱۹۰۰ تومان عرضه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *