شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

عماد افروغ: کسی که به دنبال حذف مرگ برآمریکاست انقلاب را درک نکرده است

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 323015
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا برگ برنده ایران است، گفت: هرکس که به دنبال حذف این شعار باشد انقلاب اسلامی را درک نکرده و ظلم را نفهمیده است.
به گزارش، عماد افزوغ در گفت وگو با مهر با تاکید براینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر سالهای گذشته برگزار می شود، گفت: تلاش عده ای برای کم رنگ شدن روز مبارزه با استکبارستیزی بیهوده است و ملت ایران هرگز توطئه و دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم، شعار مرگ بر آمریکا را برگ برنده ایران نسبت به آمریکا خواند و گفت: هرکس که خواهان حذف این شعار باشد انقلاب اسلامی را درک نکرده و ظلم را نفهمیده است.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر میان ایران و آمریکا گفت: بعد از این مذاکرات هنوز هیچ تغییری را در سیاست های استکباری آمریکا مشاهده نکرده ایم که ما نیز در مقابل شعار مرگ بر آمریکا را سر ندهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هرگاه آمریکا از خوی استکباری خود دست برداشت و رفتار منصفانه ای در قبال ایران داشت ما هم در سیاست های خود نسبت به این کشور تجدید نظر می کنیم اما تا به امروز بجز دشمنی و سوء نیت حافظه تاریخی ملت ایران چیز دیگری از آمریکا به یاد ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر این عده از افراد که مخالف شعار مرگ بر امریکا هستند، فقط یک شیمیایی اعصاب و روان داشتند درک می کردند که باید شعار مرگ بر امریکا را در برهه از زمان شعار همیشگی یک مسلمان باشد. اگر درک می کردند میدانستند که ما با عراق 8 سال در جنگ نبودیم بلکه با امریکا 8 سال در جنگ بودیم. اینان چون در سفره اماده ای که جوانان عزیزمان جان شیرینشان را فدا نمودند در حال تناول هستند برای همین است به دنبال حذف شعار مرگ بر امریکا هستند.
احمد علی جهانبین
مرگ بر آمریکا