پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

بارش باران از شنبه در پایتخت

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 322581
کارشناس هواشناسی از آغاز بارندگی از روز شنبه در پایتخت خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمداصغری، کارشناس هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز و فردا میزان آلاینده‌ها زیاد است که از روز جمعه میزان آلاینده‌ها کاهش می‌یابد و شنبه و یکشنبه شاهد بارندگی در پایتخت خواهیم بود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر جمعه شدت بارندگی افزایش می‌یابد و در خوزستان ، چهارمحال بختیاری، کهگلیویه و بویراحمر ، کردستان ، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام ، لرستان و غرب اصفهان شاهد رعد و برق و بارندگی هستیم به این شکل که آب‌گرفتگی معابر را شاهد خواهیم بود و در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف هستیم.

این کارشناس هواشناسی افزود: افرادی که ضرورتی برای سفر برایشان وجود ندارد، در صورت امکان به دلیل بارندگی از سفر خودداری کنند؛ روز یکشنبه هوای کهگلیویه و بویراحمرد، چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، شمال فارس و شمال بوشهر از شدت بارندگی بیشتری برخوردار خواهد بود.

اصغری با اشاره به اینکه پیک بارندگی این‌ بار در استان‌های شمالی نیست بلکه در تمام نقاط کشور شاهد بارندگی هستیم، عنوان کرد: بسیاری از افراد به دلیل برگزاری مراسم جشن ازدواج در استان گلستان پیگیر بارندگی در این استان بودند که همین جا اعلام می‌کنیم که پنج شنبه شرایط برای برگزاری مراسم‌شان به دلیل عدم بارندگی فراهم است و از بعدازظهر جمعه شاهد بارندگی در استان‌های شمالی نیز خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *