پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

گزینه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداري

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 322575
حجت‌الاسلام صابر اکبری جدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از دانا، نام وی پیش از این به عنوان یکی از گزینه های جدی معاونت فرهنگی وازارت علوم مطرح بود.

حجت‌الاسلام اکبری جدی پیشتر معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده و سوابقی نظیر مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، دبیری شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، مدیریت آسیا و اقیانوسیه معاونت بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، عضویت در کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ریاست ستاد ازدواج دانشجویی کشور و ریاست بنیاد دائره المعارف استان اردبیل را در کارنامه مدیریتی و فرهنگی خود دارد.

محمدباقر قالیباف شهردار تهران پیش از این با اشاره به اینکه تغییرات در شهرداری تهران بر اساس زمانبندی مشخص و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، صورت خواهد گرفت، گفته بود که طی روزهای آینده شهرداران برخی از مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تغییر خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این بنده خدا می خواست بیاد رایزن فرهنگی ایران در روسیه بشه!امد و رفت و پشت سرش را نگاه نکرد؟الان هم دو ماهی است که جز یک نفر رایزنی را رها کرده اند و رفته اند!بخدا مملکت ما را امام زمان (عج) نگاه داشته است.