پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتقاد موسوی اردبیلی از وضعیت اقتصادی

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 322525
حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی بر ضرورت حل مشکلات مردم در زمینه تهیه دارو تأکید کرد و گفت: داروهای مورد نیاز مردم باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد.
به گزارش جهان به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله سید سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید بعد از ظهر امروز در دیدار مدیرعامل و اعضای سازمان تأمین اجتماعی، با بیان این‌که تهیه برخی از داروها برای مردم سخت شده است، گفت:‌ متأسفانه قیمت برخی از داروها زیاد شده و مسؤولان برای حل این مشکل اقدام کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن کار مسؤولان تأمین اجتماعی، ابراز کرد: خدماتی که از سوی تأمین اجتماعی ارائه می شود مورد نیاز مردم است.

این مرجع تقلید با تأکید بر این‌که احتیاجات برخی از مردم بیش از مواجب آنها است، اظهار کرد: باید به این دسته از افراد که احتیاجات شان فراوان است بیشتر از بقیه خدمت شود.

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی در ادامه با اشاره به نیازهای دارویی مردم، افزود: استاندارد شدن داروها یکی از نیازهای اساسی است و باید به آن توجه جدی شود.

وی با بیان این‌که مردم در زندگی امروزی خود در مضیقه قرار دارند، ابراز کرد: در چنین شرایطی کار تأمین اجتماعی سنگین‌تر می‌شود و باید خدمات خود را گسترش دهد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با سنگین و پیچیده خواندن کار در تأمین اجتماعی به ویژه در مورد بازنشستگان، بر ضرورت حمایت و تسهیل امور بازنشستگان تأکید کرد.‌

حضرت آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان این‌که کار در تأمین اجتماعی دارای اجر و ثواب فراوان است، ابراز کرد: برخی از کارها همچون خدمت در تأمین اجتماعی نیاز به دعا ندارد چون اقدامی ارزشمند است و خودش دعا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *