سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

لزوم انسداد مرزهای شرقی

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 322254
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سئوالی در مورد انسداد مرزهای طولانی ایران با دو همسایه شرقی گفت: بخشی از این انسداد انجام شده و برای بقیه هم تا حد ممکن باید اقدام شود.
به گزارش جهان، محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با فارس به حادثه تاسف‌بار سراوان اشاره کرد و اظهار داشت: شهادت ۱۴ نفر از فرزندان این ملت بیانگر ورود جدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای خدشه دار کردن امنیت ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به در جریان بودن مذاکرات بین ایران و کشورهای ۱+۵ افزود: ایجاد نا امنی در کشور می‌تواند در این مذاکرات مورد سوءاستفاده دشمنان نظام قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به نا امنی‌های ایجاد شده در کشورهای منطقه از جمله کشورهای اسلامی توسط دشمنان و تروریست‌ها اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در صدد انتقال این نا امنی‌ها به داخل مرزهای ایران هستند.

وی تاکید کرد: بر خلاف میل دشمنان، نظام جمهوری اسلامی اجازه انتقال ناامنی‌های موجود در منطقه را به داخل مرزهای خود، به کسی نمی‌دهد.

اسماعیلی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی پیگیر حادثه دلخراش سراوان است، اضافه کرد: دشمنان مطمئن باشند که اقدام جنایتکارانه سراوان بی پاسخ نمی‌ماند.

*لزوم انسداد مرزها

وی بر ضرورت توجه دولت پاکستان به مرزهای خود تاکید کرد و افزود: این دولت باید امنیت مرزهای خود را تقویت کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به احضار کاردار پاکستان به وزارت امور خارجه ادامه داد: متاسفانه دو کشور افغانستان و پاکستان در داخل مرزهای کشور خود هم امنیت ندارند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد انسداد مرزهای طولانی ایران با دو همسایه شرقی گفت: بخشی از این انسداد انجام شده و برای بقیه هم تا حد ممکن باید اقدام شود.

اسماعیلی انسداد مرزها را در تامین امنیت آنها موثر دانست و افزود: این اقدام باید تا حدود ممکن انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *