سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

بازداشت۲۰محکوم پرونده سه هزار میلیاردی

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 321283
محمود جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران با بیان اینکه مهلت تعیین شده برای فروش اموال محکومان پروند ۳ هزار میلیاردی آخر مهر ماه بود، گفت: ۲۰ نفر از محکومان این پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند و احکام صادر شده نیز اجرایی خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگارن، محمود جعفری دولت‌آباد درباره محکومین پرونده بزرگ ۳ هزار میلیارد تومانی اظهار داشت: بیش از ۲۰ محکوم این پرونده هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

وی درباره فروش اموال این محکومان خاطرنشان کرد: در این خصوص توافقات خوبی انجام شده و امیدواریم که اموالی که باید در بحث رد مال و جزای نقدی توسط محکوم صورت گیرد، عملی شود و این موضوع نیز در روزنامه سراسری آگهی شده و دادستانی فرصت داده است.

دادستان تهران تصریح کرد: اگر محکوم طبق قانون اموال خود را نفروشد دادستانی حتما نسبت به فروش اموال و استیفای حقوق دولتی و جزای نقدی و رد مال ورود خواهد کرد.

جعفری دولت‌آبادی با بیان اینکه احکام صادره اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مهلت تعیین شده برای فروش اموال آخر مهر ماه بود و بعد از تعطیلات پیش‌رو در صورت اسنکاف محکومان از فروش اموال، دادستانی برای فروش اموال اقدام می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *