پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

جنگ نرم به شدت ادامه دارد

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 321266
آیت الله ˈحسین نوری همدانیˈ از مراجع تقلید، خطاب به طلاب گفت: امروز جنگ نرم به شدت ادامه دارد و شما باید افسران این جنگ نرم باشید.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این مرجع تقلید، چهارشنبه شب در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) قم، به مقابله با شیعیان در برخی از کشورها همچون مصر اشاره کرد و افزود: در برابر شما سه جبهه کفر، نفاق و صهیونیسم قرار دارد که باید با آنها مقابله کنید.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه در برابر هجمه های دشمنان باید به میدان بیایید، گفت: دین در تمام ابعاد زندگی انسان نقش دارد و باید با معارف اسلامی در زمینه های مختلف همچون عبادی، اخلاقی، فرهنگی، مدنی، سیاسی، قضایی، اقتصادی و غیره آشنا شوید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شناخت زمان نیز لازم و ضروری است، افزود: با همت بلند، جدیت و کوشش در راه کسب دانش قدم بردارید و تلاش کنید تا به مدارج عالی علمی دست یابید تا در آینده، چراغی برای جامعه باشید.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه هدف استکبار کوبیدن اسلام و تشیع است، گفت: امروزه مسلمانان جهان هر روز بیدارتر و هوشیارتر می شوند و با استکبار مقابله می کنند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود، عید غدیر را از اعیاد مهم اسلامی برشمرد و گفت: لباس روحانیت، لباس سربازی امام زمان (عج) است و یکی از وظایف همگان، شناخت حضرت ولی عصر (عج) می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *