پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

بازنشستگانی که معاونان وزیر یا استاندار شدند باید استعفا دهند

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 320727
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، از طرح نمایندگان برای جلوگیری از انتخاب بازنشستگان به‌عنوان استاندار و معاون وزیر خبر داد و گفت: بر اساس این طرح بازنشستگانی که اکنون در این سمت‌ها هستند، نیز باید استعفا دهند.
به گزارش جهان، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خانه ملت، از تدوین طرحی برای محدود کردن حضور افراد بازنشسته در سمت‌های اجرایی سطح بالا مانند استاندار و معاون وزیر خبر داد و گفت: این طرح مورد استقبال نمایندگان قرار گرفته و تاکنون امضاهای بسیاری برای آن جمع‌آوری شده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه، دولت می‌تواند با صدور مصوبه‌ای افراد بازنشسته را برای مدت معینی در سطوح بالای اجرایی به کار گیرد، افزود: با توجه به اینکه برخی از مشاغل نیاز به نیروی جوان و خلاق دارد، نمایندگان طرحی را تدوین کرده‌اند که بر اساس آن، انتخاب استانداران و معاونان وزرا از میان بازنشستگان را ممنوع می‌کند.

وی ادامه داد: این طرح شامل افراد منصوب فعلی هم می‌شود و این افراد باید از سمت خود استعفا داده و در جای دیگری مشغول به خدمت شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان‌ولایت مجلس، افزود:‌ متأسفانه افراد کنونی به‌ویژه افرادی که برای معارفه به مجلس دعوت شده‌اند، در جلسه هیچ انگیزه و رغبتی را از خود نشان نمی‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اين كار اصولگرايان درست نيست بعضي از بازنشستگان نخبه هستند تجربه و انگيزه بالاي خدمتي دارند اگر كسي مشكل دارد شما بهش راي ندهيد اما گذراندن مصوبه واقعا خنده دار است يك نوع دشمني است.