سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲

سوریه را ایران اداره می کند نه اسد!

دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 320644
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در هفته های اخیر به دلیل توافق ایران و غرب برای حل موضوع هسته ای، آرام و قرار نداشته و در گفتگو با اغلب رهبران کشورهای اروپایی تلاش کرده تا آنها را از نزدیک شدن به تهران برحذر دارد، در جدیدترین اظهارات بی اساس خود مدعی شده است :" این ایران است که سوریه را اداره می کند نه بشار اسد."
به گزارش جهان به نقل از مهر، "بنیامین نتانیاهو" در ادامه اظهارات خود علیه ایران ادعا کرد : فکر نمی کنم در سوریه اسد در قدرت باشد بلکه به نظر من ایران در این کشور قدرت را در دست دارد. زیر اساسا سوریه تحت الحمایه ایران است و حزب الله لبنان به نمایندگی از ایران با دشمنان بشار اسد مبارزه می کند.

به گزارش جروزالیم پست، نتانیاهو که با شبکه ان بی سی مصاحبه می کرد در ادامه مدعی شد : در واقع این حزب الله است که ارتش سوریه را شکل داده و برای اسد در حال مبارزه است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه از آمریکا خواست تا پیش از مطمئن شدن درباره توقف کامل برنامه هسته ای ایران، از لغو تحریم های موجود علیه تهران خودداری کند.

در همین رابطه "جک لئو" وزیر خزانه داری آمریکا، نیز در مصاحبه با همین شبکه خبری اعلام کرد در شرایط فعلی صحبت کردن از لغو تحریم های ایران زودهنگام است.

نتانیاهو طی هفته گذشته نیز در گفتگو با رهبران اروپایی از آنها خواسته بود تا از لغو و یا کاهش تحریم های ابران خودداری کنند.

ادعاهای واهی نتانیاهو علیه ایران و سوریه و حزب الله در حالی است که همکاری رژیم صهیونیستی با تروریستهای مسلح در سوریه ابعاد جدی تری به خود گرفته است و تا کنون دهها تروریست مجروح در بیمارستهای رژیم صهیونیستی درمان شده است و حمایتهای این رژیم از گروههای تروریستی همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *